Sphinxi on tällä hetkellä toisessa pakassa johon istuu paremmin, pitänee kyllä hommata tähänkin moinen kun on niin hyvä.
Mulldrifterin voisikin laittaa sisään Impulsen tilalle, eipä ollut tullut mieleen. Brainstormin ja Ponderin olen halunnut pitää pakassa, kun curve on noin muuten suht korkea. Nämä toimivat myös Galvanothin kanssa

Guided Passageen olen ihastunut täysin. Sillä saa kuitenkin aina 3 korttia, landi + 2 muuta jotka tekevät jotain. Ei tämä tosin sun pakkaan taida istua.
Genesis Wave ei tosiaan sovi kovin hyvin kuten mainitsin, pitänee laittaa muuta tilalle. Boundless Realms on taas aina ollut ihan sairasta etua tuova kortti varsinkin kun Rikun käyttö maksaa jonkin verran. Sillä saa kuitenkin aina 7+ landia, jos muutat pakkaa reiluksi, niin suosittelen tätä erityisesti. Explosive Vegetation oli jo listalla. Dualit saattavat tulla jos ne reprintataan ja hinta laskee.
Muista korteista lisäisin vaikkapa Clonen ja Phyrexian Metamorphin. Kätevä tapa kloonata vaikka viholliskenraali ja jättää itselle kopioi alkuperäisen mennessä pönttöön - toimiiko legendary rule jotenkin eri tavalla näiden kanssa? Vai onko legendary rule muuttunut jälleen?
Body Doublen taidankin laittaa Wortin tilalle.
Onko Increasing Vengeance ollut hyvä kortti? Past in Flames on kortti jota itse haluaisi pelata, mutta sitten pitäisi olla infinite mana comboja.
Muuten, eikö tuo M13:n vahvistus
Archaeomancer olisi Call to Mindia parempi?