Poromagia

Kirjoittaja Aihe: GP Moskova - lähtijöitä?  (Luettu 1492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Condi

GP Moskova - lähtijöitä?
« : 27.08.12 - klo 21:15 »
Hei,

Olemme lähdössä Itä-Suomesta pieneksi kutistuneella seurueella (allekirjoittanut ja Tomi P. Antikainen (lunaddict)) Moskovan GP:lle.

Onkohan muita foorumilaisia/Suomesta lähdössä reissuun? Emme ole vielä varanneet majoitusta emmekä junalippuja, joten yhteisjärjestelyjä olisi mahdollista tehdä muitten samassa tilanteessa olevien kanssa. Tämä olisi jopa suotavaa, koska majoitus on todennäköisesti edullisempaa isommalla porukalla. Viisumihakemukset ovat meillä molemmilla kyllä jo vetämässä.

Yhteydenottoja lähtiöiltä voi laittaa tähän ketjuun tai yksityisviestillä minulle.

-Ossi Lukkarinen

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #1 : 27.08.12 - klo 22:07 »
Mites sen viisumin saa jos ei ole majoitusta varannut?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jazzo

Re: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #2 : 27.08.12 - klo 22:15 »
Ei sinne ainakaan kesällä tarvinnu olla majoitusräta selvillä, kun kävin Matka-Karjalasta hakemassa viisumin. Tais olla kertaviisumi sieltä hankittuna 85e luokkaa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #3 : 27.08.12 - klo 23:08 »
Jaa, minä luulin että turistiviisumiin pitää olla hotellilta tms. joku kutsu. Itsehän olen menossa liikematkaviisumilla ja se toimii vähän eri tavalla.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa oze

Vs: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #4 : 27.08.12 - klo 23:37 »
Turistitoimistosta hankittu viisumi sisältää itsessään sen "kutsun."
Edullisimmillaan pk-seudulla olen saanut kertaviisumin n. 60€ hintaan Rustravel nimisestä toimistosta Tehtaankadulta.
Kannattaa muistaa että viisumin myöntämiseen menee ainakin viikko ja passi jää toimistoon siksi ajaksi.

Poissa jazzo

Vs: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #5 : 27.08.12 - klo 23:56 »
Viisumia varten tulee olla matkavakuutus. Hakemista varten tarvitsee hakea vakuutusyhtiöstä kirjallinen todistus siitä.

Poissa KajaaninOlli

Vs: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #6 : 28.08.12 - klo 00:14 »
Minä ja kaverini ollaan lähdössä pelailemaan. Junalla mennään Helsingistä Moskovaan niin, että ollaan perjantai aamulla perillä.

Poissa Sephiron

Vs: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #7 : 28.08.12 - klo 00:53 »
Olen lähdössä moskovaan junalla helsingistä ja ajattelin lähteä että olisin torstaina illalla/perjantaina aamulla perillä. Majoitus minulla on jo, mutta jos ymmärsin oikein niin junalla pääsee halvemmalla kun on ryhmälippu (väh. 6 henkeä, 85 euroa 2lk hytissä: http://www.vr.fi/fi/index/matkakohteet/venaja/tolstoi/hinnat_tolstoi.html ), joten minua kiinnostaa onko mitään ryhmää johon vois liittyä?
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa ElfRiderX

Vs: GP Moskova - lähtijöitä?
« Vastaus #8 : 28.08.12 - klo 01:06 »
jees  kyllä kiinnostais lähteä  mielellään ryhmän kanssa ettei yksin tarvitse lähtee suunnistamaan ja eksymään  varmasti
muitakin varmaan on lähössä mutta heidän aikeistaan varmaksi ei voi sanoa joten mitenkäs isoksi porukka on kasvamassa tällä hetkellä?
viisumia itse en oo ennen hakenu kun kaverit aina hommannu sen jotka asian osaa hoitaa