Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Tampere] Kasuaalia Cafe Europassa  (Luettu 3011 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Warp

[Tampere] Kasuaalia Cafe Europassa
« : 09.10.12 - klo 12:39 »
Ajattelin kokeilla tällaista:

Olen torstaina 11.10 Tampereen keskustan Cafe Europassa noin klo 17 eteenpäin. Jos joku haluaa tulla pelaamaan ihan kasuaalia (normaalia tai commanderia) niin tervetuloa.

Minut tunnistaa helposti siitä, että pidän pöydällä sinertävää Deck Builder's Toolkit -boksia.

Oleskelen siellä varmaan about tunnin mikäli ketään ei ilmesty.

Poissa Avez

Vs: [Tampere] Kasuaalia Cafe Europassa
« Vastaus #1 : 09.10.12 - klo 12:44 »
Standard, legacy vai mitä vaan?

Poissa Warp

« Vastaus #2 : 09.10.12 - klo 16:57 »
Mikä tahansa käy. En mä ole itsekään katsonut ovatko kaikki mun kortit varmasti jotain tiettyä formaattia. 99% mun omistamista korteista ovat kyllä aika nykyaikaisia, että jos haluaa haastetta niin ei välttämättä kannata ihan mitään legacyturnaus-huippupakkoja ottaa pelkästään mukaan... Ei mulla ole mitään mahiksia sellaisia vastaan. :)

Poissa Nolsu

« Vastaus #3 : 11.10.12 - klo 09:48 »
Voi olla aika tukossa sekin paikka, kun on toi Hämeenkadun appro. Ajattelin vaan huomauttaa, jos ei käyny mielessä.

Poissa Warp

« Vastaus #4 : 12.10.12 - klo 08:47 »
Eipä ilmestynyt ketään. (Pari kaveria tuli kyllä pelaamaan kun mainostin niille, joten ei tarvinnut yksin olla, mutta ketään uutta ei tullut.) Ehkä se oli tosiaan huono päivä. Voisi ehkä kokeilla ensi viikolla samaa.

Poissa Warp

« Vastaus #5 : 15.10.12 - klo 19:15 »
Kokeillaan sitten uudestaan. Eli olen torstaina 18.10 Tampereen keskustan Cafe Europassa noin klo 17 eteenpäin, jos joku haluaa tulla pelaamaan kasuaalia. Normaali ja Commander käy. (Lienen siellä about tunnin mikäli ketään ei ilmesty paikalle.) Minut tunnistaa pöydällä olevasta sinertävästä Deck Builder's Toolkit -boksista.

Poissa Warp

« Vastaus #6 : 18.10.12 - klo 21:26 »
Eipä sinne ketään ilmestynyt. No, se siitä kokeilusta sitten.

Poissa Wintersmith

• Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
« Vastaus #7 : 19.10.12 - klo 07:12 »
Ajatus ei välttämättä ollut huono, mutta ajoitus saattoi olla. Viime viikolla appro ja eilen Torneilla oli kai  henkeä 7 testailemassa legacya ja pari muuta vain katsomassa.

Poissa Warp

« Vastaus #8 : 19.10.12 - klo 11:57 »
Jos joku haluaa joskus kokeilla kasuaalia, niin heittäkää vaikka viestiä tähän threadiin, niin voidaan katsoa uudestaan.

Poissa syfilisx

« Vastaus #9 : 19.10.12 - klo 12:26 »
Megazonella on muuten lauantaisin aktiivisesti kasuaalipelailua edelleenkin, vaikka toisenlaistakin tietoa on ollut.

Poissa Wintersmith

• Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
« Vastaus #10 : 19.10.12 - klo 15:56 »
Megazonella on muuten lauantaisin aktiivisesti kasuaalipelailua edelleenkin, vaikka toisenlaistakin tietoa on ollut.

Hyvä kun kerroit tämän tiedon.

Poissa Warp

« Vastaus #11 : 21.10.12 - klo 10:47 »

Mihin kellonaikaan?

Poissa Sir Marde

« Vastaus #12 : 22.10.12 - klo 07:15 »
Ensi lauantaina zonella pelataan ja treidaillaan MtG:tä 10-18.