Giant Growth sekä Hunger of Howlpack ovat mielestäni liian mitättömiä efekteiltään jotta ansaitsivat paikan 75:stäsi. Ring of calonia on myös aika kyseenalainen... Itse varmaan uskoisin 4 x Rancor, Increasing Savagery sekä Revenge of the Huntedin riittävän vallan mainiosti. Trackerien määrän voi laskea 2-0:aan, ja 3-slottiin varmaan kokeilisin Champion of Lambholtteja. Hieman olen epäileväinen Wild Beastmasterista -oletko saanut millaisia tuloksia pelaamalla beastmasteria championin sijasta? Henk. koht. näkisin championin parempana vaihtoehtona.
Giant Growtheja olis hauska olla ainakin yksi, että voi vastustajaa pitää varpaillaan (:
Ringit voisi vähentää kyllä yhteen...
Näen että Deadbridge Goliath, Hunger of the Howlpack ja Increasing Savagery taistelee jollain tavalla samoista paikoista pakassa. Goliath on hidas mutta tuo ylimääräisen miehen kentälle. Savagery on aiemmin ollut tässä pakassa mulla ja neljän manan loitsuille olisi kyllä tilaa. Se on vaan vähän Goliathia riskimpi kortti, kun ei välttämättä ole sellaista miestä aina kentällä, jolle tuon haluaisi antaa. Silverheartien takiakin otan ennemmin useita keskivahvoja miehiä kentälle kuin kasvatan yhtä liian isoksi vain jotta vihu voisi sen poistaa. Toisaalta Savageryn +5/+5 on heti käytössä ilman mitään summoning sicknessiä... Toi flashback siinä vaan on liian kallis ja sellainen win moar -situation Goliathiin verrattuna. Veikkaan, että Goliathin scavenge tulee ajankohtaiseksi just silloin ku mulla on 6 metsää - ja kuuden manan loitsujahan mulla ei ole, jos ei RotHeja ollut aloituskädessä.
Tykkään howlpackista, koska instantin ansiosta toi morbidin täyttyminen ei ole kovin harvinaista. Sillähän voi päästä yllättämäänkin.
Trackerien vähentäminen voisi kyllä olla fiksua, oon liikkunut tän pakan kanssa koko ajan kauemmas Fight clubista. Kaksikin trackeria kentällä on yleensä liikaa, saati sitten kolme. Ja yhen manan kortteja on muutenkin aikas paljon. Samalla vois ehkä howlpackien määrää vähentää, kun noilla on se synergia.
Beastmasteria en ole vielä koittanut, mutta vaikuttaa hauskalta kortilta, jos sille lyö Giant Growthin, Rancorin tai RotHin. Sama pätee toki Lamboltiinkin, ja Lambholtilla on se etu että sen ei tarvitse laittaa kroppaansa likoon hyökkäyksessä ja kasvaa helpommin. Toimisivat myös hyvin yhdessä. Molemmat toimii hyvin ukkosenjohdattimena vastustajan poistoille ennen kuin Hydra tai Silverheart ehtivät kentälle. Token-deckeihinhän noi sopis kyl paremmin.
Muutokset:
-1 Ulvenwald tracker
-1 Hunger of the Howlpack
-1 Ring of Kalonia
+1 Forest
+1 Champion of Lambholt
+1 Deadbridge Goliath