Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä  (Luettu 65977 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Machahiko

Re: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä
« Vastaus #180 : 28.03.12 - klo 17:30 »
Rääkkylä Legacy kisa, top 4 taisi olla. Pelasin Ziilotin kaloilla chibiä vastaan, joka pelasi ANT. Kolmas peli, kädessä löytyy soft countteria, fowia ja vaikka mitä. Ekalla vuorolla pelaan Cursecatcherin. Toisella vuorolla taisin pelata Silvergil Adeptin. Kädessä on Cursecatcher ja standstill, toivon koko chibin vuoron, ettei lähde pyörittämään. Päässäni hyrisen kokoajan "cursecatcher - standstill , cursecatcher -standstill...". Combo ei lähde pyörimään, JES! Untap, draw, standstill ja sit cursecatcher.

Eikun...

Poissa Schembo

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Re: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä
« Vastaus #181 : 05.04.12 - klo 17:43 »
Satuin vahingossa vanhaan turnausketjuun. Itsesuolaus on aina mukavaa.........

Round 3 Terho Seppänen (Schembo) BG Berserk Deadguy tai jotain sinnepäin.

G1
Terho selkeästi hieman vittuili minulle mainitessaan, että joutui hieman improvisoimaan omaa dekkiään kun olin vienyt niin paljon kortteja lainaan. Aloitan ekan vuoron Duressilla joka vie Sinkholen(hitto että vihaan tuota korttia) ja näyttää käden jossa ei sitten muuta olekaan kuin manaa, Wasteland ja yksi confidant. Wastelandin ansiosta kummallakaan ei ole hetkeen ollenkaan ländiä pöydässä. Confidant saa vastapalloon stopista heti kättelyssä, ja sitten pelailen morphin. Terho Tekee peliliikkeen, ja pelaa EE:n kolmella ja käyttää sitä. Totean että mikäs siinä, ja valaisen hämmentynyttä miestä morffien manacostista. Minulla on paljon liikkuvia osia toiminnassa enkelin lisäksi, ja terho ei nosta mitään ratkaisevaa. 1-0

H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Wintersmith

• Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä
« Vastaus #182 : 10.09.12 - klo 23:19 »
Overextending. Pelasin vihreän käteni tyhjäksi pöytään, Predatory Rampage ja hyökkäys. Vastustajan Safe Passage. Seuraavalla vuorolla vastus pelaa Planar Cleansingin ja gg.

Poissa hall0n

« Vastaus #183 : 11.09.12 - klo 00:38 »
Schembolle Team Nassikan seal of approval. Terho on ihan hemmetin ihku <3

Poissa SahtiAine

« Vastaus #184 : 14.09.12 - klo 21:07 »
2004 keväällä sm-karsinnassa pelasin affinityä. Vastassa oli Tooth and Nail-tron dekki. Voitin ekan pelin. Kakkospelissä tuli vastaan tilanne jossa vastustaja kiihyili nopean tooth and nailin jolla peliin kaksi darksteel colossusta joihin olin häviämässä. Onneksi minulla oli kädessä kaksi shrapnel blastia ja vastus sopivasti kymmenessä elämässä. Tarvitsen vain landin pakan päältä voittoon ja kuorin sen kuin ammattilainen. Pelaan nostamani landin ja ensimmäisen blastin täpäten Glimmervoidin ja Great Furnacen, jonka myös uhraan. Resolvaa. Hipelöin toista blastia kädessäni. Katson pöytääni ja näen jäljellä olevat untäpissä olevat landini. Darksteel Citadel ja Vault of Whispers. Kerään korttini vähin äänin. Onneksi voitin kolmospelin.