Poromagia

Kirjoittaja Aihe: U/W Control  (Luettu 5341 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saito

U/W Control
« : 02.10.12 - klo 19:11 »
Tälläsellä pakalla olen pelannut kaveria vastaan. Rakensin sen standartiin mutta eikös se lista muutu tässä kuussa? No itse asiaan.

Creatures:

1x Suture Priest
2x Avacynian Priest
2x Fiend Hunter
2x Spectreal Rider
2x Slayer of The Wicked
3x Voiceless Spirit
1x Sunblast Angel
1x Thraben Sentry
2x Sturmgeist
2x Makeshift Mauler
1x Stitched Drake
1x Invisible Stalker
1x Selhoff Occultist
1x Creepy Doll

Spellit (instant,sorcery,enchament jne)

4x Vapor Snag
3x Silent Departure
1x Think Twice
1x Forbidden Alchemy
2x Sensory Deprivation
1x Gitaxian Probe
1x Rally of Peasants
1x Stony Silence
1x Rebuke
1x Due Respect
1x Shriekhorn

Lands:

8x Plains
10x Island
2x Ghost Quater
1x Shimmering Grotto

Yht: 60

Tiedän suurin pirtein miten parantaa mutta kortit vain puuttuvat. Ja Planeswalkereita en omista paitsi 2x Bolas, 1x ajani, 1x Jace ja mitään niistä ei saa standartissa pelata. Antakaa rakentavaa kritiikkiä ja kertokaa miten täläisen pakan pitäisi loppupelissä toimia.  :)

Poissa Blanket

Vs: U/W Control
« Vastaus #1 : 04.10.12 - klo 12:29 »
Tälläsellä pakalla olen pelannut kaveria vastaan. Rakensin sen standartiin mutta eikös se lista muutu tässä kuussa? No itse asiaan.

Creatures:

1x Suture Priest
2x Avacynian Priest
2x Fiend Hunter
2x Spectreal Rider
2x Slayer of The Wicked
3x Voiceless Spirit
1x Sunblast Angel
1x Thraben Sentry
2x Sturmgeist
2x Makeshift Mauler
1x Stitched Drake
1x Invisible Stalker
1x Selhoff Occultist
1x Creepy Doll

Spellit (instant,sorcery,enchament jne)

4x Vapor Snag
3x Silent Departure
1x Think Twice
1x Forbidden Alchemy
2x Sensory Deprivation
1x Gitaxian Probe
1x Rally of Peasants
1x Stony Silence
1x Rebuke
1x Due Respect
1x Shriekhorn

Lands:

8x Plains
10x Island
2x Ghost Quater
1x Shimmering Grotto

Yht: 60

Tiedän suurin pirtein miten parantaa mutta kortit vain puuttuvat. Ja Planeswalkereita en omista paitsi 2x Bolas, 1x ajani, 1x Jace ja mitään niistä ei saa standartissa pelata. Antakaa rakentavaa kritiikkiä ja kertokaa miten täläisen pakan pitäisi loppupelissä toimia.  :)

Moi,

mitkä versiot Walkerista sinulla on? Kyllähän uusinta ja toiseksi uusinta Jacea ja uusinta Ajania saa standardissa pelata ihan normaalisti, samoin Bolasta. Eniveis, pakkaasi:

Maakortit rohkeasti vain 24:ään, tuo about 20 on niin yhdeksänkymmentälukua. Unohdetaan se millausteema, keskitytään pieksuihin.

Standard tosiaan rotatioituu tässä ihan päivän parin sisällä, joten kannattaa ottaa mukaan kortteja Return to Ravnicasta (Azorius-killassa lienee kivoja pahveja), ja lisää sitten M13:a ja Innistrad-blokkia. Ohessa lista, josta on siivottu ei-standard kortit pois ja korvattu standard-laillisilla. Olen pitäytynyt ns. keittiönpöytäbudjetissa, jos enimmäkseen pelailet vain kavereita vastaan; samoin olen pitänyt sisällä noita kortteja joita sinulla jo oli:

Creaturet: 22

2x Lyev Skyknight (RtR uncommon)
2x Doomed Traveler (Innistrad common)
2x Avacynian Priest
2x Fiend Hunter
2x Spectral Rider
2x Slayer of The Wicked
2x Voiceless Spirit
2x Sturmgeist
2x Makeshift Mauler
1x Stitched Drake
1x Invisible Stalker
1x Creepy Doll
1x Thraben Sentry

Muut Spellit (instant, sorcery, enchantment, artifact jne.): 14

2x Silent Departure
2x Think Twice
2x Sensory Deprivation
4x Pacifism
2x Arrest(RtR uncommon)
2x Silver-Inlaid Dagger (Innistrad uncommon)

Landit: 24

9x Plains
9x Island
2x Ghost Quarter
4x Azorius Guildgate (RtR common)

Kortit: Yht. 60

Toki sitten Jacet ja Ajanit sisään jos ne ovat mainitsemiani versioita, niistä saanee myös ihan hyvin hupia.

Poissa Saito

« Vastaus #2 : 04.10.12 - klo 14:50 »
Kiitos todella paljon neuvoista. Saako muuten Vapor Snag reprinttiä tähän standartiin? Ja tilasin noita Magic The Gathering 2013: Core Set Intro Pack - Path to Victory kaksi kapaletta ja meinasin että yritän niitä vähän soveltaa tähän pakkaan, vai kannattaako?

Poissa Blanket

« Vastaus #3 : 04.10.12 - klo 15:27 »
Vapor Snag poistuu standardista, ja tuskin tulee ihan heti reprinttinä takaisin. Eiköhän noista Path to Victory-pakoista löydy kaikkea kivaa pelattavaa tähän, tai sitten pidät niitä runkoina ja laitat niihin lisää tavaraa tästä pakasta.