joo tämmösen pikku aggropakan joskus väsäsin, yllättävän vahva 1v1 matseissa
olisi kiva vähän kehittää vahvemmaksi mutta en todellakaan tiedä miten
aggroilu alkaa pikkukretuilla
4x
goblin arsonist tykkään tästä kun joko tappaa x/2 kretun tai ainakin saa sen yhden hitin kaveriin
4x
tormented soul jos opponentti saa lihamuuria pystyyn niin tämä kaveri viimeistelee homman
4x
spike jester loistava aggro
poistoa
4x
murder vahva poisto

4x
flames of the firebrand vahva alkupelin poisto, saa yleensä 2, joskus jopa 3 krettua pois. ja ylimääräiset läimät ei mene hukkaan
3x
dead weight halpaa poistoa alkupeliin
isompia kavereita
4x
bloodhunter bat vihulle damaa, itselle lifeä, ja lentävä 2/2 on hyvä niin hyökkäyksessä kuin puolustuksessakin. me likes
4x
vampire nighthawk loistava 3-droppi, ihan op. kaksi mustaa manaa vähän harmittaa mutta dealable
3x
exava, rakdos blood witch mainio 4/4 aggroaja, ability myös ihan kiva vaikka dekkini ei sitä juuri abusaakaan. 3kpl on tuntunut sopivalta, saan sen lähes joka pelissä mutta suht harvoin tulee 2kpl käteen. tosin yhden voisi kyllä varmaan poistaa
sitten on random sakkia
1x
hound of griselbrand doublestrike undying on makoisa. muutaman kerran olen jopa itse tappanut sen -> vahvempi ja haste exavan ansiosta
1x
bloodfray giant trample on hyvä finisher, ja unleash comboaa hyvin exavan kanssa
1x
hellrider jälleen hyvä finisher, pääsee pudottamaan unblockable damagea
landit
4x rakdos guildgate
1x
dragonskull summit11x swamp
7x mountain
landia voisi ehkä vähän vähentää koska manacurve on niin matala
tarkoituksella en ole ottanut yli 4 converted manacost -porukkaa, olen halunnut mahdollisimman aggron. kuitenkin pari 5-droppia olisi varmaan ihan jees, jotain tyyliin
lava axe?
ja noista miehistä mitä on 1kpl en ole osannut päättää mikä olisi paras. erityisesti tähän slottiin ottaisin mielellään ideoita vastaan, jos tulee mieleen joku sopivasti sopiva kortti?
kaikki ideat on tervettulleita, olen itse vähän umpikujassa

niin ja budget deck tosiaan