Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ulkomaalaiset korttikaupat  (Luettu 12398 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Evening Star

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #30 : 05.11.08 - klo 14:44 »
Minulla on Nordean kortti. Tuo luottolimiitti-systeemi kuulostaa järkevältä. Tilasin eilen jo yhdestä toisestakin paikasta, saattaa olla joku 50 euron raja, mutta olen kyllä ostanut suomesta 200+ eurollakin samalla kertaa. Rahat eivät kyllä ole loppu, kyllä sielä pitäisi kolminumeroinen summa olla.  :)

Poissa Maximilian Pegasus

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #31 : 02.12.08 - klo 11:00 »
Tilasin juuri itse kortteja cardkingdomista, ja kaikki toimi oikein hyvin. Postimaksu oli 3$, eikä tullimaksua ollut. Suurin osa firmoista jotka lähettävät kortteja hyvin pitkiä matkoja kirjoittavat pakettiin hinnaksi 15 dollaria, täten vastaanottajan ei pidä maksaa 22% veroa ja asiakas on tyytyväs. Tottakai pitää kuitenkin maksaa oikea hinta.  ;D

Poissa Myrmi

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #32 : 06.06.09 - klo 19:26 »
http://www.coolstuffinc.com/

-tuolta olen tilannut kolme kertaa ja postikulut (noin 25 korttia kerralla) on noin 2-3dollaria
-laput tulleet kaikilla kolmella kerralla 10 päivän kuluessa.
-hinnat ihan ok.
-helposti voi tilata juuri oikean sarjan kortin ja hinnassa otetaan huomioon missä kunnossa kortti on.

Poissa niittaaja

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #33 : 27.06.09 - klo 13:53 »
mites jos on kiinnostunut ostamaan boostereita/boosterboxeja?
tietty euroopan alueelta, että välttäis kaikenmailman maksut eikös? ja tosiaan luotettavaa lähdettä etsin myös.
tosiaan ajattelin ostaa M10:ä jonkun verran kun se ilmestyy, niin mikäs ois hyvä paikka tähän?

Poissa skellu

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #34 : 27.06.09 - klo 15:05 »
mites jos on kiinnostunut ostamaan boostereita/boosterboxeja?
tietty euroopan alueelta, että välttäis kaikenmailman maksut eikös? ja tosiaan luotettavaa lähdettä etsin myös.
tosiaan ajattelin ostaa M10:ä jonkun verran kun se ilmestyy, niin mikäs ois hyvä paikka tähän?

Itse olen hankkinut boosterit ja laatikot playtradesta (www.playtrade.de). Hyvin on toiminut ja ~viikossa tullut aina tavarat perille. Maksaakin voi ihan pankkisiirrolla, jos luottokorttia ei löydy

Poissa Pähkinä

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #35 : 15.12.14 - klo 01:51 »
Nostetaanpas tämä ketju pitkästä aikaa.

Onko porukka tilaillu koskaan Abugames.com sivustolta? onko luotettava?, voiko suomeen edes tilata?, kuinka nopeasti on laput tulleet perille? etc...
Oisko halukkaita immeisiä avautumaan ja kertomaan kokemuksia kyseisestä paikasta, notta kannattaako mennä tilailemaan?

Poissa Karri

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #36 : 15.12.14 - klo 11:08 »
Allekirjoittaneella positiivisia kokemuksia ABUgamesista.

Ehdotonta plussaa, että arvokkaammista korteista on skannit ja valikoima lienee aivan parhaimmistoa monipuolisuudellaan. Web-kaupan käyttöliittymä on hieman kuppainen. Toimitusaika itselläni oli aivan tolkuttoman nopea, kolme vuorokautta postituksesta paketti täällä Suomessa omissa käsissä, taitavat sijaita jonkin logistiikkakeskuksen lähellä tms. Ja tämä siis 12 dollarin perus Fedex int prioritynä.

Eivät välttämättä kelpuuta luottokortteja maksuvälineiksi isommissa ostoksissa vaan nämä täytyy hoitaa tilisiirtona/maksumääräyksenä, maksavat kyllä itse kaikki kulut. Paypalia ei niillä tainnut olla maksuvaihtoehtona vielä keväällä.

Kaiken kaikkiaan erikoisemman tavaran hankkimiseen ehkä se paras, mutta eipä tuolta jenkeistä oikein bulkkia kannatakaan tilata.

Poissa rayenni

Vs: Ulkomaalaiset korttikaupat
« Vastaus #37 : 15.12.14 - klo 12:56 »
Käytin aikoinani (~5 vuotta sitten) aika paljonkin tuota Abugamesia nimenomaan ostolistan kautta, eli lähetin heille kortit ja ostin kreduilla irtokortteja. Palvelu toimi erinomaisesti ja he ainakin tuolloin maksoivat tietyistä korteista todella kilpailukykyisiä hintoja (hihi foil Sarkhan Volista 60 taalaa). Tuolloin aikaa meni tietty erityisesti korttien sinnepäin lähettämiseen, mutta kaiken kaikkiaan palvelu oli jotakuinkin niin rivakkaa kuin jenkkilästä vain saattaa toivoa. Käyttöliittymähän tähän oli muuten aika hankala, mutta kyllä siitäkin selviää kun malttaa paneutua.