Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Goblin-tokenien tuhoaminen Echoing Truthilla  (Luettu 4031 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karju

Goblin-tokenien tuhoaminen Echoing Truthilla
« : 02.02.14 - klo 02:08 »
Tällainen tilanne tuli vastaan multiplayerissä.

Vasemmalla puolella istuvalla vastustajalla on joku kortti, mikä tekee goblin tokeneita x-määrän. Tokeneita on jo pöydässä melkoisesti. Arvioin että vastustaja aikoo hyökätä niillä minun kimppuun seuraavalla vuorolla tai tekee jotain muuta ikävää esim. uhraa ne ja tekee vahinkoa. Minulla on kädessä Echoing Truth.

Jos vastustaja täppää minun endissä sen kortin ja tekee lisää tokeneita, voinko odottaa että ne tulevat kentälle ja pelata sen jälkeen Echoing Truthin? Jos pelaan Echoing Truthin responsena, eikö silloin käy niin, että uudet tokenit eivät häviä?

Miten tuo kannattaisi pelata?
Free mana, free mana, free mana, free mana, free mana, free mana.
Oh, baby, it would mean so much to me.
(Patti Smithiä mukaillen)

Poissa Retardi

Vs: Goblin-tokenien tuhoaminen Echoing Truthilla
« Vastaus #1 : 02.02.14 - klo 07:32 »
Voit odottaa, että tokenit tulevat pöytään ja palauttaa sitten ne kaikki "käteen", mutta pelitaktisesti odottaisin kaverin hyökkäävän kyseisillä tokeneilla niin näet onko hän hyökkäämässä nimenomaan sinun kimppuusi (ja jos ei ole, niin ei mene hyvät Echoing Truth hukkaan) :).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa karju

« Vastaus #2 : 02.02.14 - klo 10:41 »
Kiitos vastauksesta. Pelissä odotin vastustajan vuorolle, missä hän teki vielä lisää tokeneita, uhrasi ne Skirk Prospectoriin (minkä ability oli jäänyt minulta huomaamatta) ja ampui sitten burnilla 25 vahinkoa. Koitin Convolutea, mutta vastustaja uhrasi loputkin creaturet ja maksoi. Jäin viiteen lifeen ja seuraava pelaaja sitten korjasi minut pois.
Free mana, free mana, free mana, free mana, free mana, free mana.
Oh, baby, it would mean so much to me.
(Patti Smithiä mukaillen)

Poissa Poromagia

« Vastaus #3 : 02.02.14 - klo 12:25 »
No mikäli vastustajalla on pöydässä tuo Skirk Prospector, niin hän voi tottakai uhrata siihen sen tokenin jota targetoit Echoing Truthilla, jolloin muut tokenit jäävät kiltisti pöytään istuskelemaan (koska Echoing Truth counteroituu laillisen targetin puuttuessa).

Hannu täällä, olen tuomari mutta tili on nyt väärä :).
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!