Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kortin moodien kanssa porsastelu competitive levelillä  (Luettu 3683 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TesTang

Kuulin tuossa stoorin gp utrechtista, missä pelaaja A oli yrittänyt tuhota B:n faksia Golgari Charmilla. Judge rulasi tilanteen fizzleksi, vaikka pöydässä oli myös laillinen targetti. Olenko pihalla, vai eikös tuossa tilanteessa, kun moodi on selkeästi valittu, niin ole pakko targetoida laillista kohdetta. Mikäli laillista kohdetta ei ole, otetaanko spelli kokonaan uudestaan vai pakotetaanko pelaaja valitsemaan toinen moodi? Vai onko tosissan niin, että pelaaja forcataan tekemään laiton peliliike?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Kortin moodien kanssa porsastelu competitive levelillä
« Vastaus #1 : 18.08.14 - klo 01:10 »
Mikäli todetaan, että Golgari Charmilla yritettiin epähuomiossa tuhota artifakti, peruutetaan takaisin tilanteeseen juuri ennen kuin se castattiin. Eli landit untappiin ja Charmi takaisin käteen.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.