0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
+0
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.
Menossa ollaan, ja jos jollain on tiedossa dekki jolla a) pärjää, b) ei vituta pelata, kuuntelen mielelläni.
+1
http://www.mtggoldfish.com/articles/budget-magic-57-and-7-tix-blistering-rage-for-modern oon vääntänyt tota onlinessa nyt pari päivää ja se voittaa yllättävän paljon.
Onko jengiä lentämässä Norwegianilla 07:00 perjantaina?
Mun tänhetkinen ykkösvaihtoehto on Scapeshift, siitä saa yrittää puhua miestä irti jos huvittaa.
Twini ei nappaile, kun en haluais lähteä taistelemaan kaiken maailman Patheja, Rending Volleyta, Abrupt Decayta ja Dismembereitä vastaan. Ja sit vielä vastustajan countereita.
+29
Jos nyt jostain syystä ei paikanpäältä tunnu löytyvän niin onko jollain menijällä lainata 1x grafdigger's cage2x spellskite
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?
En nyt havainnut tuossa videossa mitään erityisen rajua paiskomista?
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT PÄRT.
Lainaus käyttäjältä: jkk - 23.06.15 - klo 15:07En nyt havainnut tuossa videossa mitään erityisen rajua paiskomista? En minäkään. Nuori mies oli selkeästi harmissaan mutta ei tuossa edes warningin paikkaa ollut.
Kannattaa huomata että kommentoin pelin lopussa tapahtunutta omien korttien lätkäisemistä pöytään skuupatessa, en aiempia tapahtumia.