katsoin itsekin että foresti kädessä oli, eli hyvä ettei kummatkaan kämmit olleet pelillisesti relevantteja (mun kädessä ei tosiaan ollut mitään Dispelliä g2:ssa).
pakko kommentoida pelaamista vielä, että quarterin kolmospelissä olisi ollut tarjolla hyvä line mutta väsyin ajatteluun: kun pelattiin hangarback x=4, ja itsellä oli kolme manaa auki, olisin voinut pelaa k-commandin ja rikkoa molemmat hangarbackit. sitten omalla vuorolla jace -3 flashback Languishille, aktivoidaan ja flipataan toinen jace. Pelataan Languish, annetaan uudella jacella flashback k-commandille, ammutaan 2 päähän ja pelataan Dragonmaster uudestaan pöytään. Kriittinen Ruinous Path - S-command vuoro tuli onneksi pelattua oikein.
Finaaleissa kakkospelissä (jonka voitin) missattiin myös lethaalit vuoroa ennen kuin k-command finishasi. Jacen lootista gravelle dispel eikä ländi, pelataan ländi, flashback s-commandille, quarantine field käpälään ja toisella moodilla tuhotaan oma jace. pelataan dancer face up ja ajetaan kahdella miehellä. taisin lopettaa ajatteluketjun siihen, etten keksinyt mitä muuta moodia olisin voinut käyttää target permanentin bouncaamisen lisäksi, aivot oli varmaan liian väsyneet mallintamaan mitään epäintuitiivisia pelauksia kuten oman Jacen rikkominen.