Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Deadeye Navigator + Random Unearth  (Luettu 3951 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jakke

Deadeye Navigator + Random Unearth
« : 19.10.15 - klo 10:38 »
Eli soulbondaan, deadeye navigatorin ja x Unearth ukon, ja ennen kuin unearthin oma ability aktvoituu: (Exile it at the beginning of the next end step or if it would leave the battlefield.) exiloin lapun navigaattorilla. Eli tuoko Deadeye navigatorin unearthatun ukon exilestä takaisin vai jääkö ukko exileen?
ps. tästä oli jo jotain kinaa paikallisen judgen kanssa, mutta haluan varmistuksen monelta taholta.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Deadeye Navigator + Random Unearth
« Vastaus #1 : 19.10.15 - klo 10:46 »
702.83. Unearth

702.83a Unearth is an activated ability that functions while the card with unearth is in a graveyard. “Unearth [cost]” means “[Cost]: Return this card from your graveyard to the battlefield. It gains haste. Exile it at the beginning of the next end step. If it would leave the battlefield, exile it instead of putting it anywhere else. Activate this ability only any time you could cast a sorcery.”

Koska Deadeye Navigator pistää Unearthatun creaturen nimenomaan exileen, se myös palauttaa sen koska siinä vaiheessa kun se menee exileen se ei ole enää sama objekti ja unohtaa että oli unearthilla edes peliin tullut. Unearth on tyytyväinen että kortti on menossa exileen eikä mihinkään muualle, sama toimii esimerkiksi Unearthin ja Momentary Blinkin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 19.10.15 - klo 12:10 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Jakke

Vs: Deadeye Navigator + Random Unearth
« Vastaus #2 : 19.10.15 - klo 12:07 »
Juu kiitoksia tämän minä halusin tietää. :)