Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Tampere] EDH/Commander pelejä?  (Luettu 2136 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kundi joka makeilee

[Tampere] EDH/Commander pelejä?
« : 22.01.16 - klo 13:08 »
Hei.

Oliskos kiinnostuneita EDH-hessuja pikku peleille 23.1.–24.1. välille Tampereelta? Mieluiten keskusta-alueelta. Mikäli innostuneita löytyy, voitais taas koittaa viritellä jotain viikottaista get togetheria "tissibaari edh:n" hengessä.
W: legakäyttiksiä H: standardkuraa

"Shufflaa dekkis niin mä kuttaan, sitten judge postaa seatingsit."

Poissa chlb

Vs: [Tampere] EDH/Commander pelejä?
« Vastaus #1 : 22.01.16 - klo 14:45 »
En oo varma kerkiinkö nyt viikonloppuna, mutta noin yleensä keskusta-EDH Tampereella kiinnostaisi (kunhan kaikista pahimmat konpo_viuhu_prison_pakat jätetään kotiin).

Poissa Abedulero

« Vastaus #2 : 23.01.16 - klo 11:27 »
EDH:sta kiinnostuneille tiedoksi, että joka kuun viimeinen perjantai (kuten ensi viikollakin) on Fantasiapelien FNM:n formaattina multiplayer Commander. Jos ette ehdi pelaamaan ensi perjantaina, kannattanee kuitenkin käväistä paikan päällä kyselemässä kiinnostuneita pelaajia viikoittaiselle tapaamiselle. Kannattaa käydä katsomassa kalenterista ko. eventti ja ilmoittautua ennakkoon, väkeä on yleensä ollut useamman pöydän verran.

Itse voisin välillä tulla pelaamaan EDH:ta, tosin yleensä aikaa ei juuri löydy peliharrastukselle, joten viikoittain en mukaan ehtisi.

« Vastaus #3 : 03.02.16 - klo 13:22 »
Noniin.
Viimeksi jäi uhoksi, mutta tänään pamahtaa. Eli Ravintola Artturissa kello 18.00 eteenpäin eedeehoota kaikille ketkä uskaltaa.

p.s. neilikka napinläpeen ja fedora päähän niin tunnistetaan toisemme.

« Vastaus #4 : 12.02.16 - klo 13:21 »
Tänään taas tarjolla 15:00 eteenpäin sitä kaikista tärkeilemättömintä formaattia. Ilmotelkaa jos on mielenkiintoa, niin mukaan mahtuu kyllä.

EDIT: Paikkana on ravintola Telakka.
« Viimeksi muokattu: 12.02.16 - klo 15:09 kirjoittanut kundi joka makeilee »