Poromagia

Kirjoittaja Aihe: ghost Council of orzhova  (Luettu 4119 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

riimumestari

ghost Council of orzhova
« : 25.12.06 - klo 20:35 »
Elikkäs, Miten tämän lapun ability meneekään? Ghost Council of Orzhova,
kaverin kanssa tuli pohdittua että saako sitä sen abilityä tehdä monesti vuorossa siihen itseensä?

-kiitos ja joulua
« Viimeksi muokattu: 27.12.06 - klo 00:02 kirjoittanut riimumestari »

Poissa duracel

Re: ghost Council of orzhova
« Vastaus #1 : 26.12.06 - klo 10:44 »
Ghost Council of Orzhova {WWBB} |Legendary Creature -- Spirit Lord| 4/4. When Ghost Council of Orzhova comes into play, target opponent loses 1 life and you gain 1 life. / 1, Sacrifice a creature: Remove Ghost Council of Orzhova from the game. Return it to play under its owner's control at end of turn. GPT-R

Tarkoitat varmaan siihen itseensä käyttämisellä sitä, että uhraat Councilin omaan abilityynsa. Tästä ei juurikaan ole iloa, koska kun uhraat sen tuon abilityn maksuksi, se menee graveyardille ja on näin pelin kannalta eri kortti kuin pelissä ollut. Ability ei tuo Councilia haudasta takaisin peliin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

riimumestari

Vs: ghost Council of orzhova
« Vastaus #2 : 26.12.06 - klo 11:46 »
Mutta muiden olentojen säkkiminen antaa minun tehdä sitä kokoajan? kunhan tavaraa riittää

Poissa Polari

« Vastaus #3 : 26.12.06 - klo 21:44 »
Koska Ghost Council palaa peliin ainoastaan vuoron lopussa, et saman vuoron aikana voi poistaa ja palauttaa sitä peliin miten haluat, mutta ei tuohon abilityyn mitään erikoissääntöjä liity. Jos Ghost Council on pelissä, voit käyttää sen abilityä aivan samaan tapaan kuin esim. Gutless Ghoulin.

Aika vaikea sen kummemmin analysoida kun en oikein saa kysymyksestäsi pääteltyä mikä nyt on epäselvää. Yritähän muotoilla kysymyksesi tarkemmin jos tuo ei auttanut.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

riimumestari

« Vastaus #4 : 27.12.06 - klo 00:02 »
Haluaisin siis tietää, että pystynkö jatkamaan tuota kunnes manani ja creatureni loppuvat?

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #5 : 27.12.06 - klo 10:06 »
Voit kyllä käyttää abilityä useamman kerran, kunhan teet sen ennen kuin annat priorityn vastustajallesi. Sinun pitää siis käyttää abilityä ja respondata siihen itse käyttämällä abilityä uudestaan (ja uudestaan, jne) ennen kuin annat vastustajallesi mahdollisuuden reagoida. Jos käytät abilityä kerran ja annat vastustajallesi mahdollisuuden tehdä jotain, eikä hän sitten teekään mitään, niin ability resolvaa, Ghost Council lähtee pelistä, etkä voikaan enää sacata lisää ukkoja. 
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?