Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Stuffy Doll, Furnace of Rath ja Kindle the Carnage  (Luettu 3701 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miguel

1. Jos minulla on pelissä Stuffy Doll ja Furnace of Rath ja ammun Dollia vaikka Lightning Axella, niin tekeekö se vastustajaan 10 vai 20 damagea?

2. Entäs kun Stuffy Dollilla on Ophidian Eye ja käytän Kindle the Carnagen. Voinko nostaa kortin aina kun discardaan kortin, jonka mana cost on enemmän kuin 0.

Gathererissa lukee Kindlestä seuraavaa: 1.5.2006 All the damage has the same source. However, each iteration of this process is a separate instance of damage. An effect that prevents damage the "next time" this card would deal it will prevent damage from only one iteration.
« Viimeksi muokattu: 01.01.07 - klo 20:05 kirjoittanut miguel »

Poissa duracel

Re: Stuffy Doll, Furnace of Rath ja Kindle the Carnage
« Vastaus #1 : 02.01.07 - klo 08:51 »
1. 20. Lightning Axe tekee 5 vahinkoa, mutta Furnace korvaa vahingon tuplamäärällä, joten se tekeekin 10 Stuffy Dolliin, joka tekisi saman verran pelaajaan, mutta Furnace korvaa tämän 10 vahinkoa tuplamäärällä.

2. Voit käytellä tuota niin monesti kuin sinulla on kortteja kädessäsi. Ophidian Eyen triggered abilityt menevät stackiin vasta kun Kindle the Carnage on reseolvannut. Et voi siis pyöritellä koko pakkaa läpi. Saat toki kortin jokaisesta kortista jonka discardasit tuohon.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa hall0n

Stuffy Doll-kyssäri
« Vastaus #2 : 27.02.07 - klo 21:22 »
Pakko kysyä tälläistä asiaa Dollista kun viime peli-illassa nousi esiin tämmöinen asia:

Eli jos 2HG:ssä pelaa Stuffy Dollin + Pariah's Shieldin niin redirectaako Shieldi vain sen omistajaan kohdistuvat läimät? Jos esim. Pelaaja A omistaa Shieldin ja controlloi sitä. Sitten C ampuukin B:tä(A ja B ovat siis samassa joukkueessa) vaikka Charilla, rediractaako shieldi nämä läimät stuffyyn? Itse luulen että kyllä, koska vaikka päitä on kaksi niin ruumis on silti sama ja samat elämäpisteet.

Ja tämä on myös tuon saman toistamista, mutta kysynpä kuitenkin; jos nyt Stuffyn kohteeksi on valittu pelaaja C, pelaaja D:llä on Darien, King of Kjeldor pelissä (C ja D samassa tiimissä. Kun stuffyyn tehdään läimää niin alkaako Darien poikimaan? Itse luulen taas että kyllä, samoista syistä.

Kiitoksia jo etukäteen.

LISÄKYSYMYS: Eihän 2HG:ssä pysty edes valitsemaan vain toista puoliskoa, vai pystyykö?

LISÄKYSYMYS2: Siis kyllä siinä taitaa pystyä... Koska jos pelaan vaikka Hymn to Tourachin niin silloinhan vain yksi pelaaja discii, vai?
« Viimeksi muokattu: 27.02.07 - klo 21:25 kirjoittanut Quiet Nomad »

Poissa one fool

Vs: Stuffy Doll, Furnace of Rath ja Kindle the Carnage
« Vastaus #3 : 27.02.07 - klo 21:45 »
OFFTOPIC: Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että voiko kindle the carnagella tehdä "loputtomasti" lämää toistamalla tuota efektiä eli jos random discardauksessa valittaisiin vaikkapa raging goblin, voisin toistaa tuota 100 kertaa ja stuffy doll tekisi 100 lämää vastustajaan. Jos olen ymmärtänyt tämän oikein niin tuostahan saisi oikein kivan combon, onko sillä mitään haittaefektiä jota en huomannut takapakkina? On vielä T2 laillinen.

Poissa Polari

Vs: Stuffy Doll, Furnace of Rath ja Kindle the Carnage
« Vastaus #4 : 27.02.07 - klo 21:48 »
2HG:ssä ainoat asiat jotka ovat yhteisiä ovat vuorot, hyökkääminen ja elämä. Muuten pelaajat ovat erillään ihan yhtälailla kuin vaikkapa neljän pelaajan free-for-all -pelissä. Esimerkeissäsi Pariah's Shield ja Darien eivät kumpikaan tee mitään, koska niiden omistajiin ei ole tehty vahinkoa.

LISÄKYSYMYS: 2HG:ssä nimenomaan valitaan asioille kohteeksi toinen pelaaja, et voi valita target playeriksi joukkuetta AB, vaan sinun on valittava pelaaja A tai pelaaja B.

LISÄKYSYMYS2: Kuten edellä, Hymn to Tourach on pelattava joko pelaajaan A tai pelaajaan B, jolloin vain kyseinen pelaaja discardaa.

Samalla combat damagesta: Hyökkäävä joukkue valitsee jokaiselle läpi päässeelle otukselle kumpaan pelaajaan ne lyövät vahinkoa. Siispä jos pelaajalla A on Pariah's Shield kiinnitettynä otukseen mutta pelaajalla B ei ole kummempia asiaan vaikuttavia efektejä, vastustajajoukkue voi valita lyövänsä vahingot B:hen, jolloin Shieldillä ei ole vaikutusta. Näistä syistä Pariah's Shield on 2HG:ssä niin sanotusti aika huono kortti (ainakin jos sitä ei aio käyttää joihinkin epämääräisiin komboihin).

OFFTOPIC: Tuossa on sellainen haittaefekti että joudut discardaamaan sen Goblinisi. Jos kädessäsi on vain yksi Raging Goblin, voit discardaa sen vain yhden kerran. edit: Ah, tajusinpas mikä tuossa oli epäselvää. Kindle the Carnagessa siis efektin toistaminen ei tarkoita että voit tehdä Goblinista sen lämän uudestaan niin monta kertaa kuin haluat, vaan että voit discardaa uuden kortin randomilla, jolloin Kindle tekee sekä Goblinin että myöhemmin sen jälkeen discardattujen korttien verran lämää.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)