Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Moninpeliin liittyviä kysymyksiä  (Luettu 3280 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Moninpeliin liittyviä kysymyksiä
« : 27.03.07 - klo 11:35 »
Jos pelaan taian tai ominaisuuden, niin missä järjestyksessä katsotaan vastaaminen? Saako taian pelaaja itse päättää, että missä järjestyksessä kysyy vastustajien vastaamisesta vai kysytäänkö vastaamisesta aina vasemmalta oikealla?

Jos pelaaja luovuttaa kesken pelin, niin kuinka "nopea" luvotus on? Esimerkiksi meillä oli kavereiden kanssa tilanne, jossa olin kaapannut Nighteyes, the Desecratorilla kaveri neljältä Wall of Waterin ja minulla oli lisäksi pelissä Attrition. Eaglescoutilla oli morph-armeija pelissä ja hän mietti, kenet lopettaisi massahyökkäyksellä ja päätyi lopulta kaveri neloseen tämän equipmenteilla ladatun Phantom Warriorin takia. Eaglescout sitten hyökkäsi ja kaveri 4 ajatteli luovuttaa, mutta sitten aloimme miettiä sitä, että kun minulla oli se kaapattu walli ja Attrition, niin ehtisinkö räjäyttää yhden Eaglescoutin hyökkääjistä, ennen luovutusta (pelaajan hävitessä kaikki hänen korttinsa ja stäkissä olevat taikansa poistetaan pelistä). Pelaajan luovutukseen vastaaminen kuulosti todella tyhmältä, joten ajattelimme luovutuksen olevan Split-Second -nopeuksinen, mutta sitten joku hoksasi, että Eaglescouthan pystyisi vastaamaan siihen morph-abilityllä ja sitä saatiin nauraa vähän aikaan. Lopuksi ajattelimme luovutuksen olevan yhtä nopeaa kuin manan ottaminen ellei peräti nopeampaa. Mikä on totuus?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa duracel

Re: Moninpeliin liittyviä kysymyksiä
« Vastaus #1 : 27.03.07 - klo 13:34 »
Moninpelissä priority siirtyy aina vuorojärjestyksessä. Jos vuoronne siirtyvät myötäpäivään pöydän ympäri, niin tekee myös priority.

Magicissa ei ole mitään nopeuksia. Luovutus tapahtuu välittömästi eikä sille kukaan voi mitään. Kun pelaaja päättää luovuttaa, on hän jo ulkona pelistä ja niin ovat kaikki hänen korttinsakin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!