Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Indestructible + Trample  (Luettu 3500 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pjoo

Indestructible + Trample
« : 11.04.07 - klo 21:58 »
Jos minulla ja vastustajallani molemmilla on Darksteel Colossus pöydässä, ja pelaan vastustajani DS colossukseen lightning boltin, ja sitten hyökkään omalla colossuksellani, ottaako vihollinen 3 vai 0 damagea? Entä mitä käy jos pelaan Vihollisen DS colossukseen dark banishingin. Entä jos minun DS colossuksella on double strike?

Normaaleilla, ei-indestructible ukoillahan tuo ensimmäinen menisi kolmella vahingolla, ja toinen 11.

Poissa duracel

Re: Indestructible + Trample
« Vastaus #1 : 11.04.07 - klo 22:22 »
Indestructible ei vaikuta tilanteeseen mitenkään. Creaturet, joilla on Indestructible, ottavat silti vahinkoa ja tämä otetaan huomioon Tramplen kanssa. Dark Banishing ei yllättäen tee yhtään mitään Indestructible creaturelle.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa one fool

Vs: Indestructible + Trample
« Vastaus #2 : 12.04.07 - klo 19:51 »
Mutta eikö tramplen damagen ylimeneminen vaadi sitä, että creature kuolee? Indestructiblehan pysyisi hengissä?

Poissa Polari

Vs: Indestructible + Trample
« Vastaus #3 : 12.04.07 - klo 20:26 »
Se estääkö joku efekti blokkerien tuhoutumisen ei ole tramplen kannalta oleellista. Kts. duracelin sääntökoulun osa 5 joka löytyy stickynä Sääntöongelmat-osaston yläreunasta. Meinasin kuvata tramplen toiminnan lyhyesti tässäkin, mutta se on tuolla duracelin kirjoittamana jo valmiiksi sen verran tiiviisti ettei maksa vaivaa.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)