Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Contraption..?  (Luettu 3448 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa king4aday

Contraption..?
« : 25.04.07 - klo 14:55 »
Steamflogger boss

Other Rigger creatures you control get +1/+0 and have haste.
If a Rigger you control would assemble a Contraption, it assembles two Contraptions instead.

Mitä tuo alin rivi tarkoittaa..?
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa duracel

Re: Contraption..?
« Vastaus #1 : 25.04.07 - klo 15:28 »
Ei mitään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa king4aday

Vs: Contraption..?
« Vastaus #2 : 25.04.07 - klo 15:39 »
Kai se jotain tarkoittaa..?
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa duracel

Re: Contraption..?
« Vastaus #3 : 25.04.07 - klo 15:40 »
Se tarkoittaa juuri sitä mitä siinä sanotaan. Kortti ei vain tee mitään, joten tekstillä ei ole merkitystä.

Edit: Jos on vieläkin epäselvää, niin Magicissa ei ole mitään Contraptioneita, eikä niitä voi myöskään mikään koota. Jos voisi, niin Rigger kokoaisi niitä kaksi kappaletta yhden sijaan.

~jari
« Viimeksi muokattu: 25.04.07 - klo 15:42 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Polari

Vs: Contraption..?
« Vastaus #4 : 25.04.07 - klo 15:48 »
Future Sightin FAQista:

* Contraption is a new artifact type. Of course, there are no artifacts with this type . . . for now. And there's no game meaning of "assemble" . . . for now.

Eli jos se ei ollut selvää, Future Sightin timeshiftatut kortit ovat . . . tulevaisuudesta!, ja sisältävät asioita joilla on pelillisesti merkitystä ainoastaan . . . tulevaisuudessa!
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)