Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Flesh Reaver + Musta Leyline  (Luettu 3800 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Flesh Reaver + Musta Leyline
« : 07.09.07 - klo 18:12 »
Ajattelin nyt laittaa tuota suikka artikkelia tukemaan pari muuta, jos eriosastoilla saisi helpommin näihin vastauksia.
1. Mitä olette siis mieltä Flesh Reaverin pelaamisesta T1 Mono-B-Suikassa?
Itse en osaa juuri tämän enempää sanoa, en osaa muodostaa mielipidettä kortista. :)

2. Leyline of the Void, ajatellaan samaa pakkaa ja että sulla on niitä mainissa, aloitat pelin etkä tiedä yhtään mitä on vastassa, mulligoitko niin kauan että saat tuon käteen?
Onko se 4 tai 0 mainissa?

Ja referenssinä voi käyttää vaikka tuolla vintage osastolla käytyä keskustelua Mono-B-Suikasta.

Poissa Bodom2

Vs: Flesh Reaver + Musta Leyline
« Vastaus #1 : 07.09.07 - klo 18:53 »
1. Joo. Ja miksi: Itse pelaisin muutamaa ellen jopa 4 kipaletta mainissa. Eihän se tietenkään ihmeellinen ole ainakaan aggropakkoja vastaan, jos joku sen blokkaa, mutta JOO pelaisin niitä jopa 4 kpl mainissa.

2. Ja tähänkin JOO. 4 kpl aina. Mielellään mulligan kunnes löytyy mikäöli minä mtn vintagesta tiedän.  ;D ja tietenkin raja siinä vaiheessa kun on jtn 2 tai 3 korttia kädessä.

Tulipahan taas ladeltua itsestäänselvyyksiä ihan kunnolla  ;)

Mitä mieltä te pojat olette?

~Janne

PS. Cosminen, jos sulla on aikaa ni puhutaan lisää siitä b/g/r aggrosta jos sua kiinnostaa :D
Myydään leka maverick:

http://mtgsuomi.fi/listat/Bodom2/om/

Poissa Balthor

Vs: Flesh Reaver + Musta Leyline
« Vastaus #2 : 07.09.07 - klo 23:58 »
1) tämä ei ole ollenkaan hyvä, vaikka suikasta on kyse. itse olen tätä mieltä, että tällä ei paljon tee kunnon combo dekkejä vastaan mitään. en ole asian tuntia, mutta tässä selityksiä.

a) noin puolet halutusta stormista riittää.
b) aggro-matsissa sidetät varmasti ulos (itse näin tekisin)
c) ei ole hyvä tämä kortti

2) 4 itse mainissa pelaisin. Ainakin noiden Flesh Reavereiden tilalta. Kortti auttaa Ichoridia ja combo dekkejä vastaan todella paljon.

itse esittäisin kysymyksen, että on Yixlid Jailer (nimi voi olla oikein), mistään kotoisin. Tämä kysymys lähinnä koskee sitä, jos tätä pelaa kala-dekissä. Tämähän ei korvaa Lol Lkol millään tavalla. Menisivätkö nämä mäin dekissä, ja Leylinet sidellä? Ainakin jos itseä vastaan pelaisin, niin kunnon graveyard-viha tuntuisi pahalta. Yixlid Jailer ei tosiaan ole sinistä pelaaville dekeille minkäänlainen vastus?

Poissa Bodom2

Vs: Flesh Reaver + Musta Leyline
« Vastaus #3 : 08.09.07 - klo 01:52 »
*kännissä'

Mutta yixlid jailer ei tee mtn muuta kun estää dredget ja flashbackit. No joo, ichoridiin se riittää, mutta mitäs jos nappaa joku random reanimaattor (meilläpäin ranipökkellssöni) vastaan, ni et voi oikeen tehdä mtn. Tosin joo, yixlid lyö 2 jne jne, mut mites ois molemmat? :D :D
Myydään leka maverick:

http://mtgsuomi.fi/listat/Bodom2/om/

Poissa Flameous

Vs: Flesh Reaver + Musta Leyline
« Vastaus #4 : 08.09.07 - klo 04:37 »
Onneksi olen päissäni niin voin kertoa juttuja.

1. Flesh Reaver. A) Se on liha (kavu jos kaikki ei ymmärtäneet), jopa kohtuullisen kokoinen noin niinkuin mana/cost suhteessa. Ainoat paremmathan on Dryad ja Tarmo.
Reaver ei ole varsinaisesti huono kortti, sillä on vain useita ongelmia. Esimerkiksi, miksi ei splashata Tarmoa? Toiseksi, aggroa vastaan se on kuollut (sikäli kun aggro ei ole kuollut) Lisäksi se on comboa vastaan jokseenkin riski kello kun storm/n^2 lethal Tendrilsiin. Käytännössä sama pätee ETW:hen. Siispä johtopäätöksenä, hyvä fishauksessa tai controllia vastaan mutta aika kehno on muuten. Tarmot sisään.

2. Niinkin huonossa pakassa kuin suikka, Lol Lkol Leyline on auto include. Sen sijaan ei random vastustajaa vastaan kannata yleensä mulligoida siihen jos on muuten kelpo aloituskäsi varustettuna häirinnällä. Ja mitä Jaileriin tulee, se tekee käytännössä mitään vain Ichrodia vastaan. Jos haluaa siitä autowinnin niin toki niitä saa pelata, onhan sekin edes joku apauttiarallaa voitto.

Poissa maybach

Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa Bodom2

Vs: Flesh Reaver + Musta Leyline
« Vastaus #6 : 08.09.07 - klo 11:24 »

aggropakkoja


?

Esim sligh, r/g beats ja vastaavat jos joku nyt niillä enää edes pelaa. Luultavasti ei. Puhuin ohi suuni kun kelailin päässäni kortteja myös casual peleihin tarkoitettuina.
Myydään leka maverick:

http://mtgsuomi.fi/listat/Bodom2/om/