Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Planeswalkerit ja landwalk  (Luettu 3300 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jhavuka

Planeswalkerit ja landwalk
« : 29.09.07 - klo 22:24 »
Tulipa Lorwynin prellussa eteen hieman yllättävä tilanne.

Pelaajalla A on pöydässä mm. Swampeja, Liliana Vess ja jokunen olento. Pelaaja B hyökkää Bog-Strider Ash:lla Liliana Vessin kimppuun.

Kysymys kuului: Voiko pelaaja A laittaa blokkereita Ashin eteen vai rynniikö Ash puolustuksen ohi swampwalkin turvin?

Lorwynin rules primer ei antanut suoraan vastausta, mutta päättelin swampwalkin vaikuttavan, koska planeswalker on vain permanentti muiden joukossa eikä erillinen pelaaja. Menikö oikein?

Poissa duracel

Re: Planeswalkerit ja landwalk
« Vastaus #1 : 30.09.07 - klo 00:40 »
Swampwalk tarkoittaa, ettei creaturea voi blockata, jos vastustajalla on Swamp. Ei ole merkitystä hyökkääkö creature Planeswalkeria vai pelaajaa päin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!