Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Viimeinen sana(tai spelli)  (Luettu 3522 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Viimeinen sana(tai spelli)
« : 05.12.07 - klo 19:02 »

Nyt on alkanut näkyä meikäläisen kotipeleissä tälläistä:
Minun vuoroni, minulla on otus kädessä, vihu hymyilee siihen malliin että hänellä on kädessään sekä counterspell että flash-creature, vihulla tietenkin kaikki manat käytössään.

Peli on edennyt kahdella tapaa: Olen pelannut otukseni ja vihu on sen countteroinut tai olen jättänyt pelaamatta otuksen ja silloin vihu on pelannut oman otuksensa minun vuoroni lopuksi.

1. Kenellä on viimeinen sana? Jos sanon että olen valmis lopettamaan vuoroni ja vihuni pelaa flash-otuksen, voinko vielä tämän jälkeen pelata otuksen?

Poissa Polari

Vs: Viimeinen sana(tai spelli)
« Vastaus #1 : 05.12.07 - klo 22:12 »
Creatureja (kuten myös sorceryjä, artifacteja, enchantmentteja ja landeja) voi normaalisti pelata vain omalla main phasella. Jos vastustajasi pelaa flashimiehensä jälkimmäisellä main phasellasi tai aiemmin, voit vielä pelata noita sen jälkeenkin. Jos hän taas pelaa sen vasta end of turn -stepissä (kuten oletettavasti tapahtuu), et pystykään enää noita pelaamaan.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Viimeinen sana(tai spelli)
« Vastaus #2 : 05.12.07 - klo 22:19 »
Paitsi tietysti jos sinunkin creaturellasi on flash...
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa duracel

Re: Viimeinen sana(tai spelli)
« Vastaus #3 : 05.12.07 - klo 22:28 »
Luetaan niitä sääntökouluja! Nih!

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!