Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vintage Turussa!?  (Luettu 1831 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jucche

Vintage Turussa!?
« : 22.03.08 - klo 18:00 »
Eli onko Turussa vintagen pelaajia? Itse olen vasta palannut pelin pariin lisäännyttyäni välillä, mutta nyt olisi taas mukava päästä pelailemaan.
Olin myynyt lähes kaikki korttini, mutta nyt olen pikkuhiljaa hommanu niitä takaisin ja pakka alkaakin olla kasassa. Jos jotakuta kiinnostaa pelailla
tai tietää missä Turussa pelataan vintagea, niin ois kiva tietää.
« Viimeksi muokattu: 22.03.08 - klo 21:15 kirjoittanut Jucche »

Poissa Jucche

Vs: Vintage Turussa!?
« Vastaus #1 : 23.03.08 - klo 16:33 »
Näyttää siltä, että ei se vintage täällä Turussa ainakaan ihan hillittömän suosittua ole. Vai miten se oli? Mutta antaa ketjun elää.
Nyt rohkeasti vastauksia. Ei tarvi ainakaan pelätä et häviäis mun pakalle, kun olen lievästi sanottuna out nykypakkojen sisällöistä.

Poissa Dark Knight

Vs: Vintage Turussa!?
« Vastaus #2 : 23.03.08 - klo 17:08 »
Mitä nyt kavereiden kanssa on vähän tullu juteltua, niin kyllä täältä löytyy vintagen pelaajia, mutta ei lähellekään tarpeeksi turnausta ajatellen. Voisit joku perjantai ilmestyä Turun fantasiapeleihin ja kysellä pelikavereita. Muistaakseni ainakin cloudiakselta löytyy yksi vintage-pakka.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Jucche

Vs: Vintage Turussa!?
« Vastaus #3 : 23.03.08 - klo 17:35 »
No pitää tulla ilman muuta käymään. Mielessäni olikin, ainakin näin aluksi, täysin hupi-pohjainen pelaaminen.
Ja saa tosiaan ittensä vähän kartalle siitä, mitä pelataan ja miten pelataan.
Kiitos vinkistä :)

-Juha

Poissa Dark Knight

Vs: Vintage Turussa!?
« Vastaus #4 : 23.03.08 - klo 17:46 »
Jos hupipeluuta vintage-rajoituksilla ajattelit, niin siinä tapauksessa tällaisia pelaajia pitäisi löytyä vaikka kuinka paljon (minä mukaan lukien). Jos taas tarkoitit hupipeluuta vintage-tyylillä, niin se voikin olla toinen juttu. (cloudiaksella on muistaakseni vintageen tarkoitettu 100-kortin highlander-"hupipakka") Turnaustason pelaajia ei tosiaankaan montaa löydy. Mut tosissaan tuu joku perjantai käymään tossa 14.00-18.00 välisenä aikana fantsussa ja kysele vähän, että missä mennään.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."