Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Equipment & Threaten & Sower of Temptation  (Luettu 3228 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa diller

Equipment & Threaten & Sower of Temptation
« : 11.04.08 - klo 17:09 »

Morjens,

1. Jos vastustajalla on Imperious Perfect ja siinä kiinni Obsidian Battle-Axe ja minä pelaan vuorollani Threatenin tuohon imperious parkaan, pysyykö imperiouksella kirves hanskassa ja minä saan tehtyä 4 damagea olettaen että puolustajia ei ole?

2. Sama imperious, sama battle-axe, minä otan Sower of temptationilla haltuun imperiouksen, pysyykö kirves?

3. Mikäli kirves pysyy kiinni, voiko vastustajani siirtää sen omalla vuorollaan toiselle ukolleen tai voiko vastustajani uuden Warriorin pelatessaan kiinnittää kirveensä tähän uuteen tyyppiin?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Equipment & Threaten & Sower of Temptation
« Vastaus #1 : 11.04.08 - klo 17:25 »
1. pysyy kiinni, sinä kontrolloit ukkoa, vastustaja equipmenttiä.

2. pysyy edelleen

3. voi ja voi, vastustajasi controlloi sitä ja saa siirtää sen equippaamalla sen toiseen ukkoon tai siirtää sen peliin tulevalle warriorille
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.