Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mistbind Clique ja Life From the Loam  (Luettu 4839 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Evening Star

Mistbind Clique ja Life From the Loam
« : 19.06.08 - klo 10:25 »
Löysin tässä kansiotani järjestellessä tällaiset kortit muiden korttien alta. Olen vaihtanut molempia pois 3 kappaletta, ja ajattelin että olenkohan vaihtanut nämäkin. Jos olen, niin olen ilmeisesti laittanut nämä piiloon toisten korttien taakse. Eli jos täällä on joku joka on treidannut kanssani kyseiset kortit, ottakaa tänne yhteyttä niin laitan tulemaan throw-innien kera. En ole edes välttämättä näitä vaihtanut/myynyt, mutta jos olen niin tämä on hyvä saada selvitettyä.

P.S. Muistan aika hyvin kaikki joiden kanssa olen treidannut, joten ei mitään rippaus-yrityksiä, kiitos! :)

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mistbind Clique ja Life From the Loam
« Vastaus #1 : 19.06.08 - klo 12:59 »
Jos et keksi kelle lähettää niin voit sendii mulle.

Poissa Evening Star

« Vastaus #2 : 19.06.08 - klo 14:44 »
Hehe, nyt kun oikein muistelin niin taisin meinata vaihtaa ne, mutta kaupat peruttiin.

Poissa Tervonaattori

« Vastaus #3 : 19.06.08 - klo 14:49 »
No joku rehellinen(kin) ihminen näyttäisi maan päällä olevan, kun oikeen "etsintäkuuluttus" piti laittaa mahdollisen vaihtelutoverin (jonka kanssa jo vaihdettu) löytämiseksi! Hienoa!!

Poissa Akspee

« Vastaus #4 : 19.06.08 - klo 17:58 »
No joku rehellinen(kin) ihminen näyttäisi maan päällä olevan, kun oikeen "etsintäkuuluttus" piti laittaa mahdollisen vaihtelutoverin (jonka kanssa jo vaihdettu) löytämiseksi! Hienoa!!

Vai karman kerjäystä? :)

"Löysin kansiosta kortteja ja ajattelin et oonko vaihtanu nää jollekki!" - joojoo

Tai no miksi noin ei voisi ollakkin mut kuulostaa hieman hölmöltä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0

"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa miinin

« Vastaus #5 : 19.06.08 - klo 18:01 »
Ja sillä karmalla ei - edelleenkään - oteta kantaa vaihtoihin miltään kantilta.

Poissa Tervonaattori

« Vastaus #6 : 19.06.08 - klo 18:37 »
Mutta enpä tuolla karmalla ottanutkaan kantaa vaihtoasiaan... ainakaan suoranaisesti...

Poissa miinin

« Vastaus #7 : 19.06.08 - klo 18:51 »
Mutta enpä tuolla karmalla ottanutkaan kantaa vaihtoasiaan... ainakaan suoranaisesti...

Vaan...?
Jos nyt on niin, että ko. henkilö on jättänyt osan korteista lähettämättä ja kertoo siitä myöhemmin, niin miksi ihmeessä häntä pitäisi siitä palkita? Hänhän vain paikkaa oman virheensä, jos hän ei niin tekisi, niin häntä tulisi rangaista siihen tarkoitetulla kanavalla, eli tässä tapauksessa vaihtopalautesysteemillä.

Poissa Arcane

« Vastaus #8 : 19.06.08 - klo 19:25 »
Minäkään en edes ymmärrä tämän aiheen tarkoitusta. Eiköhän siitä olisi jo valitettu, huudeltu ja kyselty korttien perään, jotka vaihdosta puuttuvat? Järki käteen.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Tervonaattori

« Vastaus #9 : 19.06.08 - klo 20:32 »
Ok... puhuin paskaa. En vaan oikein käsitä onko tuolla karmalla oikeastaan mitään järkevää tarkoitusta...

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #10 : 19.06.08 - klo 23:54 »
Eiköhän siitä olisi jo valitettu, huudeltu ja kyselty korttien perään, jotka vaihdosta puuttuvat? Järki käteen.

Osa ihmisistä on sillä tavalla kummia, että voisivat ihan hyvin päästää asian sormien läpi, "eihän siinä ole kuin muutama hassu kortti". Toki Mistbind Cliquen kyseessä ollessa tämä on jo vähän epätavallista - mutta nyt en taaskaan puhu enää tästä yksittäisestä tapauksesta, vaan yleisemmin. Ei ole lainkaan tavatonta, että esim. kortinlainauksen jälkeen unohtuu palauttaa jotain "merkityksettömiä" uncommoneja, ja lainaaja antaa asian olla, kun sopiva määrä aikaa kuluu. "Vanha juttu, ja eipä niillä enää mitään tee."

En vaan oikein käsitä onko tuolla karmalla oikeastaan mitään järkevää tarkoitusta

Olet ymmärtänyt karman ytimen täydellisesti.

-- Nute
Oulu

Poissa absurdimuukalainen

« Vastaus #11 : 20.06.08 - klo 00:07 »
Tervonaattorille karma+ tämän kunniaksi?