Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Copy + X  (Luettu 4097 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Copy + X
« : 30.01.06 - klo 19:08 »
Jos kopioin Twincastilla tai Uyolla esim. Psychic Drainin, jossa X=4, onko myös kopioidun Drainin X 4?
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa duracel

Copy + X
« Vastaus #1 : 30.01.06 - klo 22:12 »
Kyllä. Jos joku efekti sanoo tekevänsä spellistä kopion, se tekee juuri sellaisen kuin mitä stackissa on. Siihen ei tarvitse maksaa X:ää tai additional costeja tai muuta ikävää.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!