Poromagia

Kirjoittaja Aihe: g/b dredge säätö  (Luettu 5138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dmn

g/b dredge säätö
« : 04.02.06 - klo 12:55 »
Eipä ollu muutaka tekemistä ni päätin väsää tämmösen budjettisäädön. Pakka yrittää olla joku reanimator/dredge hybridi ja onnistuukin siinä ihan hyvin. Ainakin mitä pari peliä olen testannut. T2 on formaatti ja mtg intohimoni (ehehehe). Ja sitten itse deckkiin:

Land: (22)

10x Swamp
10x Forest
2x Golgari Rot Farm

Creatures: (23)

4x Sakura-Tribe Elder
4x Nezumi Graverobber
3x Golgari Grave-Troll
3x Golgari Rotwurm
3x Shambling Shell
3x Mortipede
3x Stinkweed Imp

Others: (15)

3x Darkblast
4x Moldervine Cloak
4x Eradicate
3x Vigor Mortis
1x Nightmare Void

Jotain neuvoja kaipailisin, en kylläkään tiedä mitä. Mieluiten myös budjetti ystävällisiä neuvoja. En tiedä mikä on tuon 3x creature syndrooman takana, mutta hyvin on tultu tuollakin toimeen. Tuo 1x Nightmare Void on tuolla lähinnä siksi, kun minulta yksi semmoinen sattui löytymään ja halusin sitä testata. Yhden pelin jopa tuon kortin avulla voitinkin :). Että jees, kommentoikaa tai jotain.

Edit: 3x Golgari Thug pois ja 3x Golgari Grave-Troll tilalle.
“Darkness, hide my fear.”

Poissa Exalter

g/b dredge säätö
« Vastaus #1 : 04.02.06 - klo 13:48 »
Tuohan näyttää oikein mukavalta.

1x Nightmare Void ei välttämättä ole ollenkaan huono juttu. Dredge heittää enemmän tai vähemmän varmasti sen sinun gravelle joskus, ja sillä voi sitten raiskata kontrollipelaajan, tai vain jättää sinne mätänemään jos ei tarvetta löydy.

Ainoastaan nuo Golgari Thugit vähän pistävät silmään, ne vaihtaisin pois ja laittaisin tilalle Savraa, Svogthosia, Grave-trollia ja/tai scarabeja.

esim.

-3 thug

+1 Svogthos
+1 Grave-troll
+1 Scarab

Kalliitahan nuo scarabit ovat, mutta rohkenen silti niitä suositella :)

Poissa Teroin

g/b dredge säätö
« Vastaus #2 : 04.02.06 - klo 18:48 »
Ottaisin nuo Mortisit pois, mun mielestä tossa ei ole oikeen mitään reanimoitavaa. Ja todellakin Grave-trolleja pakkaan. Oon samaa mieltä edellisen kanssa noista Thugeista.

Vaikkapa aluksi

-3 Thug
-3 Mortis

+3 Grave-troll
+3 Elves of the deep shadow
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa sCL

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
g/b dredge säätö
« Vastaus #3 : 04.02.06 - klo 18:57 »
Mortipede rokkaa Gaze of Gorgonin kanssa.
Eradicate rokkaa Natural Affinityn kanssa.

Nuo voisivat olla kokeilun arvoisia lappuja, mutta molemmat vaativat sen 7 manaa toimiakseen. Sakurat nyt auttavat hieman manan kanssa, mutta ehkä Elves of the Deep Shadowit mukaan vielä. Tai lantut. Tilasta tulee kyllä puute, mutta ainakin Thugit voisivat lähteä. Rotwurmitkin ehkä.

Poissa Dmn

g/b dredge säätö
« Vastaus #4 : 04.02.06 - klo 19:38 »
Itse asiassa nuo Mortipedet ovat toimineet varsin hyvin. Ja Teroin, reanimoitavaa tuossa on ihan tarpeeksi ja myös Graverobbereilla pääsen käsiksi vastustajan hautaan ;). Noista Thugeista voisi kyllä luopua, eivät ole osoittautuneet mitenkään erikoisiksi. Trolleja voisi kokeilla.
“Darkness, hide my fear.”