Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?  (Luettu 2952 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ilkka_s

Kiinnostaisi alkaa pelailemaan taas muutaman vuoden tauon jälkeen. Ongelmana on kuitenkin se, että kotona on pari lasta joten iltaisin ei kauheasti mihinkään ehdi/pääse. Päivät vietän kuitenkin Mattilanniemessä matikan laitoksella ja hypäreitä on aika paljon. Löytyyköhän yliopistolta muita pelaajia ja kiinnostaisko pelailla joskus?

Ilkka
« Viimeksi muokattu: 18.08.08 - klo 22:52 kirjoittanut Ilkka_s »

Poissa Ilkka_s

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #1 : 18.08.08 - klo 22:52 »
Nostetaanpa kyselyä kun paluu yliopistolle on taas edessä...

Poissa Kavu

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #2 : 18.08.08 - klo 23:22 »
Lyhyen kävelymatkan päässä kemianlaitoksella ainakin vielä keväällä pelailivat Titus ja kumppanit. Itse pyörin fysiikan ja kemian laitoksilla satunnaisen epäsäännöllisesti enkä edes kuse mattilanniemeen päin silloin kun sen voin välttää, muuten saattaisi joskus casualit napatakin.

Poissa gaerteh

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #3 : 25.08.08 - klo 13:02 »
Luulen, että meitä puolittaista hiljaiseloa viettäviä pelaajia on melko runsaastikin. Itse olen yrittänyt osallistua FNM-skeneen, mutta käytännössä jo kerran kuussa tekee tiukkaa juuri tuon perhe-elämän(tm) vuoksi. Toisaalta olen itse kokopäivätöissä, eli myöskään päivisin ei onnistu pelittäminen. En siis voi tarjota muuta kuin lämmintä kättä ja sympatiaa. Ja tietysti suositella sen yhden perjantai-illan kuukausittaista pyhittämistä Fantsulan lihapatojen ääreen.

Marko

Poissa Swrd

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #4 : 25.08.08 - klo 14:53 »
Aloitan viikon päästä opiskelun Agorassa ja olisi ihan hauskaa aina silloin tällöin läiskiä lappuja. Lähinnä legacy kiinnostaa, mutta aina sitä voi jotain muutakin koittaa vääntää.

Poissa Ilkka_s

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #5 : 25.08.08 - klo 15:39 »
agoralle pääsisin kyllä käymään aika helposti. Laittele Swrd vaikka yv:tä niin sovitaan tarkemmin... Casual puolelle mun pakat tosiaan painottuu, kyllä muutama legacy laillinen (ei välttämättä täysin pelikelpoinen) pakkakin kyllä löytyy...

Poissa Jetch

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #6 : 26.08.08 - klo 11:26 »
Matematiikan laitokselle itse olen tulossa opiskelemaan, että kyllä casualiakin voi lätkiä. Pakat tuppaa olemaan tällä hetkellä Legacyn turnauspakkoja.

Poissa Ilkka_s

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #7 : 26.08.08 - klo 12:55 »
Tervetuloa. Ens viikolla jatkuu itsellä opinnot, sovitaan joku aika ja pelaillaan joskus...

Poissa Warma

Vs: Onko Jyväskylän yliopistolla casual-pelaajia?
« Vastaus #8 : 26.08.08 - klo 16:40 »
Kämpillämme Kortepohjassa pelaillaan tyypillisesti parin viikon välein tai useammin jonkinlaista casuaalia, minkä lisäksi Ulpukassa järjestetään erilaisia drafteja semisäännöllisesti. Perimmäinen sanoma tässä postauksessa kuitenkin on, että jos olet jyväskyläläinen, ei ole mitään syytä olla olematta jatkuvasti IRCnetissä kanavalla #shiv, joissa näistä asioista tiedotetaan ja keskustellaan.

Nähdään siellä.