Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Orim's Chant  (Luettu 4142 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kurikka

Orim's Chant
« : 15.10.05 - klo 23:45 »
Pitääpä tämä nyt vielä judgelta kysyä:

Minulla on pöydässä 4 artifact landia ja Krark-Clan Ironworks. Uhraan 2 landia Ironworksiin, saan 4 manaa pooliin. Tarkoitus olisi pelata esimerkiksi Goblin Charbelcher. Saako vastustajani pelata nyt Orim's Chantin, jolloin burnaisin neljää?

Käsittääkseni mana-abilityt eivät käytä stack:iä, ja vastustajani ei saa pelata mitään ilman että pässään priorityn. Kuinka on?

--kurikka

Poissa duracel

Orim's Chant
« Vastaus #1 : 16.10.05 - klo 10:49 »
Kyllä näin on, että mana abilityt eivät mene stäkkiin, eikä niihin voi responsata. Vastustajasi ei voi pelata mitään tuossa välissä, joten saat kyllä Charbelcherisi pelattua.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Orim's Chant
« Vastaus #2 : 22.07.08 - klo 23:30 »
Breath to life tälle ketjulle.

Pelaan chantin scepterillä vastustajan upkeepillä/vuoron alussa, saako vastustaja pelata boomerang tai venserin tähän väliin/responssina? Entä pitääkö Orim's Chantin kicker maksaa erikseen vaikka se on scepterissä kiinni?

Poissa Rancid-

« Vastaus #3 : 22.07.08 - klo 23:38 »
Responssata saa. Kicker pitää maksaa erikseen.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa absurdimuukalainen

« Vastaus #4 : 23.07.08 - klo 22:56 »
Vielä yksi pieni epäselvyys, pelaan isochron scepter ja imprinttaan fire / ice split kortin siihe, pitääkö mun valita fire vai ice vai saanko käyttää kumpaa haluan?

Poissa duracel

Re: Orim's Chant
« Vastaus #5 : 23.07.08 - klo 23:37 »
Scepterin abilityn resolvatessa saat päättää kumman puolen pelaat. Imprintatessa ei tarvitse lukita valintaa toiseen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!