Poromagia

Kirjoittaja Aihe: SM-kisojen löytötavarasaalista  (Luettu 1850 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
SM-kisojen löytötavarasaalista
« : 29.07.08 - klo 15:25 »
Aina joku yrittää uhrata omaisuuttaan kanoottijumalalle ja joka kerta me viemme uhrilahjat mennessämme. Tällä kertaa mukaan tarttui mm. Abloy-avain. Jos olet sellaisen hukannut niin mailaa osoitteeseen [email protected], niin saat omasi pois avaimenperän tuntomerkkejä vastaan.

Jos jotain muuta arvokasta on hukassa niin voin yrittää etsiä sitä sekalaisten romulaatikoidemme kätköistä.

Ja vielä tiedoksi sille henkilölle joka parkkeerasi mäyriksensä Smökin seinänvierukselle joskus perjantain ja lauantain välimaastossa: kyseiset juomat takavarikoitiin ja lahjoitettiin myöhemmin tamperelaistuomarien virkistysrahastolle.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Vilhis

Vs: SM-kisojen löytötavarasaalista
« Vastaus #1 : 29.07.08 - klo 15:31 »
Multa katosi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä musta NOFX:in t-paita makuupussini vierestä. Oli tosi hauskaa herätä kun paitaa ei löytynytkään aamulla mistään. Kirjoitin tämän nyt tähän, jos nyt joku olisi vaikka vahingossa pakannut paidan mukaansa. Jos joku pölli paidan tarkoituksella, niin kerronpa faktoja: 1. Se maksoi 15 euroa, eli ei ole kallis ja 2. Se haisi hielle.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa duracel

Re: SM-kisojen löytötavarasaalista
« Vastaus #2 : 29.07.08 - klo 15:42 »
kyseiset juomat takavarikoitiin ja lahjoitettiin myöhemmin tamperelaistuomarien virkistysrahastolle.

Missä mun osuus on?!

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Re: SM-kisojen löytötavarasaalista
« Vastaus #3 : 29.07.08 - klo 16:13 »
kyseiset juomat takavarikoitiin ja lahjoitettiin myöhemmin tamperelaistuomarien virkistysrahastolle.

Missä mun osuus on?!

~jari

 :-[ ööh, Karin elimistössä varmaan. Mutta sovitaan että mä jäin muutaman juoman velkaa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?