Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Gustha’s Scepter ja Yawgmoth’s Will  (Luettu 3712 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Brio

Gustha’s Scepter ja Yawgmoth’s Will
« : 21.03.06 - klo 17:37 »
Pelissä on Gustha’s Scepter ja grave on pullollaan kamaa ja pelaat Yawgmoth’s Willin. Toimiiko Gustha’s Scepterin ability niihin kortteihin jotka ovat gravella?

Poissa duracel

« Vastaus #1 : 21.03.06 - klo 18:04 »
Gustha's Scepterin alimmainen ability, jota ilmeisesti tarkoitat, toimii niihin kortteihin, jotka Scepterillä itsellään on poistettu pelistä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa korpi

« Vastaus #2 : 21.03.06 - klo 19:29 »
Jos taas tarkoitit kysyä, että voitko poistaa hautuumaallasi olevia kortteja scepterillä pelistä myöhempää käyttöä varten, on vastaus ei. Voit vain pelata kyseisiä kortteja. Pelaaminen tarkoittaa siis landin pöytään laittamista ja spellien castaamista.

Poissa duracel

« Vastaus #3 : 21.03.06 - klo 19:36 »
Ah, niin tietenkin. :blonk:

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!