Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Creaturejen tuhoaminen stackista  (Luettu 3368 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Demes

Creaturejen tuhoaminen stackista
« : 26.09.08 - klo 17:56 »
Eli voiko Terrorilla tai vaikka Scarblade Elite:llä tai vastaavalla poistokortilla tuhota creaturen jo ennen kuin se on tullut peliin, eli siis esim. täpätä scarblade elite kun devoted druid on stackissa?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Creaturejen tuhoaminen stackista
« Vastaus #1 : 26.09.08 - klo 18:04 »
Terror targetoi creaturea. Creatureja esiintyy vain pelissä - muualla ne ovat creature cardeja ja stäkissä myös creature spellekä.

Terrorin voi siis pelata vain pelissä olevaan ukkoon joka ei ole musta tai artifakti.

Stäkissä olevaan creatureen voi pelata esimerkiksi Remove Soulin tai Cancelin.
Ja graveyardilla olevaan vaikkapa Raise Deadin.
Dekistä voi ukon (creature cardin) hakea vaikkapa Wordly Tutorilla.
Huomaa että kaikissa noissa sanotaan creature CARD paitsi countereissa creature spell.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.