Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Shards of Alara -turnaukset Tampereella  (Luettu 2244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Shards of Alara -turnaukset Tampereella
« : 18.09.08 - klo 14:00 »
Järjestän Tampereella Shards of Alaran prerelease-turnauksen 27.9. ja release-turnauksen 4.10.

Edit 30.9.2008: Prerelease-turnaus on täynnä. Release-turnaukseen on kaksi paikkaa vapaana.

Aika: 27.9.2008 kello 10.00~17 ja 4.10.2008 kello 10.00~17.
Paikka: Tampereen teknillisen yliopiston sali SE203.
Hinta: 25 euroa, maksuvälineenä kelpaa vain käteinen.
Formaatti: Shards of Alara -sealed, katso alta tarkemmat tiedot.


Prereleasessa osallistujat saavat Shards of Alara tournament packin ja kolme Shards of Alara -boosteria, joista rakennetaan vähintään neljänkymmenen kortin pakka käyttäen vapaasti basic landeja. Landeja saa tarvittaessa lisää turnauspaikalta.

Release-turnaus toimii muuten prereleasen tavoin, mutta pelaajan täytyy pakkaa rakentaessa valita joku viidestä Shardista eli kolmen värin yhdistelmästä. Pelaaja voi käyttää pakassaan vain tämän valitun Shardin väreihin kuuluvia kortteja. Kortin ei siis tarvitse suoraan kuulua kyseiseen Shardiin, vaan riittää, että sen värit kuuluvat Shardin väreihin. Jos jokin efekti tuottaisi manaa, jonka väri ei kuulu Shardin väreihin, tuottaa tuo efekti väritöntä manaa. Muuten turnauksessa on käytössä normaalit sealedin säännöt.

Molemmissa turnauksissa pelataan kuusi swiss-kierrosta, joiden jälkeen 4-2 tai paremmalla tuloksella saa boosteripalkintoja. Palkintoboosterit ovat Shards of Alaraa. Lisäksi palkintoina on jokunen t-paita ja releasessa neljälle parhaalle dekkiboksi.


Turnauksiin täytyy ilmoittautua ennakkoon. Tämän voi tehdä vain ja ainoastaan sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Kirjoita
1) otsikoksi ALA
2) varsinaiseen viestiin päivämäärä tai päivämäärät, jolloin haluat tulla pelaamaan
3) varsinaiseen viestiin oma nimesi ja kaverisi nimi, jos haluat ilmoittaa hänetkin samalla.

Tarvitsen päivämäärät ja nimesi, joten älä piilota näitä tietoja. Jos et saa muutaman päivän sisällä vastausta viestiisi, on luultavasti jotain mennyt pieleen ja on syytä yrittää uudelleen. Laitan myös vastauksen, jos turnaus on jo täynnä etkä mahdu mukaan.

Etusijalla turnaukseen ovat ihmiset, jotka ovat aikaisemmin todella saapuneet turnauksiin, eivätkä pelkästään ilmoittautuneet huvikseen ja vieneet turhaan paikan turnauksesta. Paikkoja on rajallinen määrä, ja haluan saada kaikki hyötykäyttöön. Ilmoita minulle ajoissa tuohon samaan sähköpostiosoitteeseen, jos et pääsekään tulemaan paikalle.


Turnauspaikka on TTY:n kätköissä, ja koulun ovet ovat lukossa. Tule seisoskelemaan harmaan Sähkötalon VTT:n puoleisen seinän sisäänkäynnin eteen, niin sinut päästetään jossain vaiheessa ennen kymmentä sisään, älä ole myöhässä. Oven vieressä lukee "ORC", ja se on samalla sivustalla kuin iso AGAn typpisäiliö.

Kampusalueen kartta.

Kysymyksiä saa esittää tässä ketjussa.

~jari
« Viimeksi muokattu: 30.09.08 - klo 09:30 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Shards of Alara -turnaukset Tampereella
« Vastaus #1 : 18.09.08 - klo 14:20 »
Alkuperäisessä ilmoituksessa oli väärä päivämäärä. Release-turnaus on lauantaina 4.10.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Shards of Alara -turnaukset Tampereella
« Vastaus #2 : 21.09.08 - klo 08:10 »
Pompautan tätä ylöspäin, ettei huku. Prelluun on vielä vajaa 20 paikkaa, releaseen noin 15.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Shards of Alara -turnaukset Tampereella
« Vastaus #3 : 23.09.08 - klo 06:25 »
Prerelease-turnaus on täynnä. Muistakaa ilmoittautuneet tulla paikalle tai perua tulonne ajoissa. Julkaisuturnaukseen on vielä kymmenkunta paikkaa vapaana.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Shards of Alara -turnaukset Tampereella
« Vastaus #4 : 26.09.08 - klo 15:05 »
Releaseen on jäljellä viisi paikkaa. Tulkaapa saalistamaan dekkiboksit itsellenne.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Shards of Alara -turnaukset Tampereella
« Vastaus #5 : 30.09.08 - klo 09:31 »
Releaseen on vielä pari paikkaa vapaana.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!