Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Cannot be target of...  (Luettu 3738 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hopo

Cannot be target of...
« : 04.04.06 - klo 23:30 »
Niin, heräsi tänään kysymys siitä, voiko esim Kodama of the north treetä animoida hautausmaalta tai etsiä librarystä jollain targetoivalla spellillä?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa duracel

Cannot be target of...
« Vastaus #1 : 04.04.06 - klo 23:45 »
Enpä keksi mitään mikä voisi targetoida Libraryssä olevaa korttia, mutta Kodama of the North Treen "tutorointi" onnistuu kyllä. North Treen reanimointi onnistuu myös, koska sillä on se ability vain kun se on pelissä. Millään muulla Zonella sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa kolatatti

Cannot be target of...
« Vastaus #2 : 04.04.06 - klo 23:56 »
Mites sitten protection-ukot? Voiko esimerkiksi Ink-Eyesillä ottaa White Knightin gravelta peliin?
EHLO you say? I'm interested...

Poissa duracel

Cannot be target of...
« Vastaus #3 : 05.04.06 - klo 00:12 »
Kyllä voi. Protection toimii vain kun creature on pelissä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!