Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Perus Counterbalance+land  (Luettu 3154 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nox

Perus Counterbalance+land
« : 07.11.08 - klo 18:08 »
Eli olen nyt sen verran sekaisin, että kysymys on paikallaan. Duunikone vihaa tätä sivustoa eikä anna käyttää card tagia, joten korjaan tämän kotona. Judget kyllä tuntevat nämä kortit.

Minulla on Counterbalance pelissä ja vastustaja morphaa kortin. No Counterbalancen triggeri resolvaa ja pakan päältä löytyy ländi. Counteroituuko tuo morph-kortti? Entä jos pelattu kortti on mox diamond?

Pointti on tarkalleen se, onko ländeillä tuossa kohtaa manacosti nolla vai ei mikään. Joku rulings sanoo: "lands have normally manacost zero" kuulemani mukaan.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Perus Counterbalance+land
« Vastaus #1 : 07.11.08 - klo 19:53 »
Tuossa tarkistetaan pakan päällimmäisen kortin converted mana cost. Landeilla, Moxeilla yms se on nolla. Morph counteroituu.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.