Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Threaten,mana maksu ja pälli sekoaa.  (Luettu 3566 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sammakko

Threaten,mana maksu ja pälli sekoaa.
« : 15.05.06 - klo 20:56 »
1. Voiko threaten:in pelata untappäämättömälle creaturelle?

2. Mulla on pöydässä Birds of Paradise. Vastustaja on pelannut sille Cowed by Wisdom:n. Voinko blokata pululla ja maksaa siittä sen yhden manan? (minulla on yksi kortti kädessä.)

3. Millon tarkkaan ottaen seuraava rotaatio tulee? Googletin hullunlailla ja tuloksetta. (voiko näin tapahtua?)

Poissa korpi

« Vastaus #1 : 15.05.06 - klo 21:46 »
2. Onnistuu, koska blokin laillisuus tarkistetaan ennen costien maksamista, joten linnun täppääminen manaa varten on mahdollista ilman että blokkaaminen estyisi.

Poissa duracel

« Vastaus #2 : 15.05.06 - klo 21:51 »
Virheellistä tietoa sisältänyt vastaus poistettu, mutta tässä on oikeaa.

1. Kyllä voit, Threaten ei välitä oliko creature oikeasti täpätty vai ei.

3. Standard rotatoituu aina syksyllä uuden setin tullessa lailliseksi. Kamigawa-block rotatoituu pois 20. lokakuuta kun Time Spiral tulee lailliseksi. Kesällä ilmestyvä Coldsnap rotatoituu pois Time Spiralin mukana syksyllä 2008. Kesällä 2007 ilmestyvä 10th edition poistaa 9th edition tullessaan lailliseksi.

Edit: Tuohon 2. kysymykseen vielä sellainen lisäys, että blokkaamisesta aiheutavat maksut maksetaan vasta kun creature on jo blockannut. Siksi linnulla blockaaminen ja siitä manan ottaminen on mahdollista.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!