Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tampereen FNM 13.2.  (Luettu 2240 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Tampereen FNM 13.2.
« : 13.02.09 - klo 17:27 »
Halusin vain tiedottaa, että vaikka tänään Tampereella otin ilmoittautumisia ja muutenkin yritin saada turnausta käyntiin, niin olin paikalla vain pelaajana auttamassa. Minulla ei muuten ole mitään tekemistä järjestelyjen kanssa.

Minun järjestämissäni turnauksissa tulee jatkossakin olemaan tuoleja ja boostereita.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Arcane

Vs: Tampereen FNM 13.2.
« Vastaus #1 : 13.02.09 - klo 19:23 »
Tampereen FNM:hän sujui siis tästä päätellen yhtä loistavasti kuin Frostbite Metal Fest. ;D
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Jukkis

Vs: Tampereen FNM 13.2.
« Vastaus #2 : 13.02.09 - klo 21:54 »
Eihän tuossa varmaan kenellekään mitään haittaa ollut. Kukaan ei tainnut dropata sen takia, ettei olisi ehtinyt pelata.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa duracel

Re: Tampereen FNM 13.2.
« Vastaus #3 : 14.02.09 - klo 07:41 »
Kyllä droppasi.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!