Varmistaisin seuraavanlaisen skenaarion laillisuuden:
combatti menossa
Attacking playerillä on Boldwyr Heavyweights (punainen, tapped), joka on päästetty läpi -> 8 damagea punaisesta sourcesta stackissa.
Defending playerillä on pöydässä on Plains (untapped), Empyrial Archangel (tapped) ja Story Circle (punainen).
Defending Player käyttää Story Circlen abilityä ja valitsee sourceksi Boldwyr Heavyweightsin. Defending Player haluaa valita Story Circlen replacement effectin ennemmin kuin Empyrial Archangelin replacement effectin. Onko Boldwyr Heavyweightsin combat damage preventattu?
Relevantti sääntökohta (lähde: Crystal Keep Magic Rules Summary)
419.9 - Interaction of Replacement or Prevention Effects
419.9a - If two or more replacement or prevention effects are attempting to
modify the way an event affects an object or player, the affected object's
controller (or its owner if it has no controller) or the affected player
chooses one to apply. Then the other effect applies if it is still
appropriate.
EDIT: Hitto, meni vahingossa väärälle sääntöalueelle.