Pitkäaikainen projektini, joka osaa viihdyttää ja yllättää kerta toisensa jälkeen.
Keskeisin idea on pitää vastustajan alkupeli aisoissa ja hankkiutua eroon ikävyyksistä, sitten varustella pihvi jos toinenkin pöytään ja jyrätä kuonoon. Toimii mukavasti myös moninpeleissä.
Harvoja kortteja on sisällä täyttä settiä, mikä ei kuitenkaan ole suoraan huono asia. Se, samoin kuin kolmen värin peluu, tarjoaa mahdollisuuden pelata useita erilaisia ongelmanratkaisukeinoja, sekä monenlaisia tankkeja. Harvoin vastustaja onnistuu luomaan uhan, jota tämä pakka ei saisi poistettua. Topdekkailun varaan ei tätä kuitenkaan jätetä, vaan hakuefektejä löytyy. Vastustajalle on usein myös vaikeaa ennustaa seuraavia liikkeitäni, koska pakka sisältää niin paljon mahdollista pelattavaa.
TuttiFrutti, the Decklist:1. OtuksetTyöläiset:2
Mother of Runes2
Thornscape Apprentice2
Loxodon Hierarch1
Ronom Unicorn1
Stonecloaker3
Wall of RootsRaivo:1
Meglonoth1
Panglacial Wurm1
Two-Headed Dragon1
Rith, the Awakener1
Silvos, Rogue Elemental1
Razia, Boros Archangel1
DuplicantErikoisagentti:1
Vinelasher Kudzu2. TrikitArmory:1
Sunforger (Alempana haettavaa merkitty SF)
Lakaisu:1
Hallowed Burial
1
Starstorm1
Austere CommandPaukut:2
Wing Shards (SF)
2
Lightning Helix (SF)
1
Invigorate1
Orim's Thunder (SF)
Kutsunnat:1
Eladamri's Call (SF)
1
Pattern of Rebirth1
Chord of CallingMultitrikki:1
Naya Charm (SF)
3. ManatMultaa:4
Jungle Shrine1
Temple Garden7
Forest4
Plains4
Mountain1
Yavimaya Hollow1
Treetop Village1
Mosswort BridgeSalaattia:1
Coalition Relic2
Search for Tomorrow2
Explosive VegetationTyöläiset -osiosta: Pitävät vastustajan aggroiluja ja muita kikkoja kurissa, sekä suojelevat minua taikka olentojani.
Raivo -osiosta: Hoitavat tärkeimmät vahingot vastustajaan. Panostan yksilöihin, jotka ovat primitiivisen vaarallisia, mutta jotka on helppo poistaa. Tähän heikkouteen pakka nääs tarjoilee lääkkeitä.
Kommentteja:
- Wing Shards on pommi. Pitäis kokeilla pelata useampaakin. Vastustajan vuorolle löytyy muutakin pelattavaa, joten myrskyä luvassa. Hauskinta on ehkä pelata random trikki vastustajan combatin alussa ja katsoa jonkun pöljän responssispellin viuhuvan. Sitten muka tyytyväisenä lähtee ajelemaan ja saa uhrata koko legioonansa. Suurin ongelma on, että tämä maksaa kaksi valkoista, ja monet omat stormia auttavat, muuten halvat instantit, kuten Eladamri's Call ja Lightning Helix maksavat myös valkoista, joten meinaa olla tiukoilla valkoisen manan riittoisuus.
- Search for Tomorrow diggaa jokseenkin kyseenalaisesta Panglacial Wurmista.
-
Sakura Tribe-Elderit ovat olleet tesminnässä ja olleet ihan kivoja. Tällä hetkellä ulkona. Hyviä muun muassa Panglacial Wurmin ja Pattern of Rebirthin kanssa. Toisaalta, käyttö edellämainittujen kanssa edellyttää, että sitä ei ole alkupelin kiihdytyksissä vaihdettu lääniin. Jaa-a. Kudzunkin kanssa Käärmepapat toimivat paremmin kuin Juurimuurit. Juurimuurit ovat kuitenkin edistyksellisempiä muun muassa Chord of Callingin kanssa, johon niistä saa revittyä peräti kaksi manaa. Juuriseinät pitävät myös vastustajan alkuaggroilua Käärmepappoja paremmin hallinnassa. Juuriseinät luovat myös instant-trikeille uudet ulottuvuudet, kun sitä pääsee käyttämään sekä omalla, että vastustajan vuorolla.
-
Primal Commandia haluan ehdottomasti kokeilla, kunhan jostain sellaisen saan hankittua.
Tarjoilkaahan ideoita. Varmaan osaan pelatessa itse parhaiten katsella, mitkä kortit toimivat hyvin ja mitkä eivät, mitä kortteja kannattaisi pelata enemmän ja mitä ottaa pois. Toki näitäkin saa ehdotella, mutta hyödyllisimpiä lienevät ideat uusista lisäyksistä: Löytyiskö joillekin korteille parempia vastikkeita? Miten pakan tehoja voisi lisätä? Mihin suuntaa teemaa kannattaisi viedä? Mitä kortteja kannattaisi kokeilla?
Kiitoksia!