Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lifelink ja saadun lifen määrä  (Luettu 4607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kitchenfinks

Lifelink ja saadun lifen määrä
« : 02.04.09 - klo 17:38 »
7/7 lifelink creature hyökkää ja sitä blockataan 2/2 vanilla creaturella. Saako hyökkääjä lifelinkin resolvattua 2 vai 7 lifeä?

Matti
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo 18:05 kirjoittanut duracel »

Poissa Rancid-

Vs: LIFELINK TAPPELU PERKL!!!
« Vastaus #1 : 02.04.09 - klo 17:43 »
Muotoilepa kysymyksestäsi sekä otsikko että sisältö fiksumpaan muotoon.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa duracel

Re: Lifelink ja saadun lifen määrä
« Vastaus #2 : 02.04.09 - klo 18:06 »
Creatureen tehtiin seitsemän vahinkoa, joten lifelink-creaturen controlloija saa seitsemän lifeä. Mikään ei estä tekemästä creatureen tai pelaajaan enemmän vahinkoa kuin mitä se kestää.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa KajaaninOlli

Vs: Lifelink ja saadun lifen määrä
« Vastaus #3 : 30.04.09 - klo 13:02 »
Voiko creaturella olla samaan aikaan 2 lifelinkkiä, jolloin lifet tulisivat tuplana? Lifelinkhän on vain lyhennys tästä: "whenever 'this creature' deals damage, you gain that much life". Eli jos lifelinkkejä on kaksi triggeröityykö tuo kahdesti?

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #4 : 30.04.09 - klo 13:07 »
Kyllä, jos on useampia lifelinkkejä ne kaikki triggeröityvät erikseen.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa anthex

« Vastaus #5 : 10.06.09 - klo 07:59 »
Voiko creaturella olla samaan aikaan 2 lifelinkkiä, jolloin lifet tulisivat tuplana? Lifelinkhän on vain lyhennys tästä: "whenever 'this creature' deals damage, you gain that much life". Eli jos lifelinkkejä on kaksi triggeröityykö tuo kahdesti?

Kesäkuussa näin kyllä, mutta Heinäkuussa saat enää vain 7 elämää vaikka ois 100 lifelinkkiä.

Poissa duracel

Re: Lifelink ja saadun lifen määrä
« Vastaus #6 : 10.06.09 - klo 09:03 »
Vasta Heinäkuun 11. päivä alkaen, jolloin uuden perussarjan tuomat sääntömuutokset astuvat voimaan. M10 muuttaa Lifelinkin toiminnan käytännössä kokonaan erilaiseksi.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Shere

« Vastaus #7 : 12.06.09 - klo 14:20 »
Rhox War Monk hyökkää ja Rafiq on pöydässä, tulee siis 4/5 double strike lifelink. Se blokataan 1/1 vanilla äijälllä. Blokkeri kuolee first strike damageen ja tavallista damagea ei voida tehdä mihinkään, joten War Monkin controller saa vain 4 lifeä. Meneekö homma näin vai jotenkin toisin?

Poissa Rancid-

« Vastaus #8 : 12.06.09 - klo 14:29 »
Noinhan se juuri menee, toivottavasti vielä uusillakin säännöillä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.