Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Erayo, Soratami Ascendant ja Rule of Law  (Luettu 3346 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tervonaattori

Erayo, Soratami Ascendant ja Rule of Law
« : 22.09.09 - klo 09:17 »
Eivätkös nuo yhdessä lukota vastustajan spellien pelaamisen ihan täysin? Tai siis tarkemmin sanottuna ErayoŽs Essence ja Rule of Law.

Ja Erayon spellien laskemisesta:

Jos pelaan esim. Chrome Mox, Ponder, Erayo, Ponder, niin flippaako Erayo? Eli lasketaanko Erayo itse oman kykynsä laskuihin mukaan. Eihän sillä ole mitään väliä onko Erayo pöysässä niiden kaikkien spellien aikana?

Hommahan ei toimi jos Erayo on itse neljäs spelli vuorossa?

Mitenkäs sitten ensimmäinen esimerkkini sillä erolla että viimeinen Ponder on Path to Exile ja tiskin ainoa targetti on Erayo. Sehän flippaa Pathin castaamisen aikana, jolloin siitä tulee enchantment, eikä Pathille jää targetteja?

Luulen olevani oikeassa mutta haluan varmennusta.

Poissa Polari

Vs: Erayo, Soratami Ascendant ja Rule of Law
« Vastaus #1 : 22.09.09 - klo 09:56 »
Eivätkös nuo yhdessä lukota vastustajan spellien pelaamisen ihan täysin? Tai siis tarkemmin sanottuna Erayo´s Essence ja Rule of Law.

Kumpikin kortti toimii ihan normaalisti vaikka ne olisivat molemmat tiskissä. Kyllähän tuolla suurimman osan asioista estää.

Jos pelaan esim. Chrome Mox, Ponder, Erayo, Ponder, niin flippaako Erayo? Eli lasketaanko Erayo itse oman kykynsä laskuihin mukaan. Eihän sillä ole mitään väliä onko Erayo pöysässä niiden kaikkien spellien aikana?

Kyllä flippaa. Erayon flippiehto on "pelattiin tasan neljäs spelli tämän vuoron aikana", eikä siihen vaikuta onko yksi niistä spelleistä ollut Erayo itse tai onko Erayo ollut tiskissä kolmen ensimmäisen pelaamisen aikana.

Hommahan ei toimi jos Erayo on itse neljäs spelli vuorossa?

Ei toimi, koska tuo ability toimii vain Erayon ollessa tiskissä, ei stäkissä.

Mitenkäs sitten ensimmäinen esimerkkini sillä erolla että viimeinen Ponder on Path to Exile ja tiskin ainoa targetti on Erayo. Sehän flippaa Pathin castaamisen aikana, jolloin siitä tulee enchantment, eikä Pathille jää targetteja?

Näin käy. edit - Tai itse asiassa Erayo ei flippaa "Pathin castaamisen aikana", vaan triggeröi Pathin pelaamisesta ja flippaa abilityn resolvatessa Pathin ollessa stäkissä. Lopputulos on kuitenkin suunnilleen sama, eli Pathin yrittäessä resolvata se counteroituu laittoman targetin vuoksi.
« Viimeksi muokattu: 22.09.09 - klo 10:00 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)