Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Peliseuraa Pohjanmaalta&netistä  (Luettu 2451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Crystal Knight

Peliseuraa Pohjanmaalta&netistä
« : 03.05.10 - klo 22:45 »
Samankaltaisia korttipelejä on tullut pelattua, mutta Mtg:ssä olen aika uusi. Ja pelikavereista on pulaa, niitä kun ei tuppaa täältä liiaksi löytymään. siksi pistänkin nyt kysymyksen onko Kristiinankaupungin (wtf=google maps on kaverisi) ympäristössä (tuskin on) tai inhimillisen välimatkan päässä pelaajia/turnauksia/pelipaikkoja? (inhimillinen välimatka tarkoittaa minulle 4 tunnin bussimatkoihin tottuneelle n. 1-2 h automatkoja)

Toinen juttu on sitten saada tutustuttua pelaajiin ympäri suomea, joten annan meseosoitteeni tänne, josta halukkaat voivat sitten lisäillä. Yleistä keskustelua korttipeleistä, animesta, mangasta ja elämästä yleensä, ja pelailua messengerin kautta olen kiinnostunut harrastamaan. Myös kysymyksillä pelistä saatan vaivata, mutta yritän olla olematta maanvaiva

Halukkaat lisätköön msn messengerin listoille:
aarni.rantamaki(at)pp.inet.fi

P.S Pahoittelen syvästi jos ensimmäinen viestini on loukannut jotenkin foorumin sääntöjä
P.P.S Ilmoitattehan mikäli näin on käynyt

Poissa yugular

Vs: Peliseuraa Pohjanmaalta&netistä
« Vastaus #1 : 04.05.10 - klo 08:49 »
Vaasassa ainakin pelaillaan ja tuohan on vielä ihan siedettävän matkan päässä, vaikka ei mikään ideaalitilanne :)

Foorumilla vaikuttaa muuan Delicious_Kake -> http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?action=profile;u=4154
jolta kannattaa kysyä Vaasan peleistä.
paupertothepeople.proboards.com

Poissa Anrix

« Vastaus #2 : 04.05.10 - klo 14:59 »
Netin välityksellähän onnistuu pelailu hyvin mws:n avulla. Ilmottele jos oot sitä asentelemassa, niin voi ottaa välil jokusen erän.

Paikalla Sigu7

« Vastaus #3 : 04.05.10 - klo 17:25 »
Myös Lackey CCG on yksi ohjelma jolla voi netin kautta pelata. Mielestäni myös parempi, kuin MWS, koska uudet sarjat tulevat siihen nopeammin (ainakin ROE) ja niiden päivittäminen on helpompaa.