Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Trine ja lentäminen  (Luettu 3699 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mexx

Trine ja lentäminen
« : 13.08.10 - klo 09:06 »
Moikka,

Trine on helsinkiläisen pelikehittäjä Frozenbyten satumainen 2d tasohyppelypeli, joka palkittiin E3 '09 Editors' Choice Awardseissa parhaana ladattavana pelinä. Peli suorastaan tulvii oikeanlaista tunnelmaa, Ari Pulkkisen OST, värimaailma, ääninäyttely ja itse tekeminen nivoutuu niin hienoksi peliksi, että olen sanaton kuin kameli katekismuksen äärellä. Kokeilkaa, jos ette ole vielä kokeileet.

Niin, hitsasin tässä koko yön Trinessä lentämistä, joka onnistuu kun loitsii laudan päälle toisen laudan/laatikon, ja lensin koko neljännen tason läpi ; )
Eipähän tarvinnut kaataa yhtäkään luurankoa.

Lentäminen oli niin hauskaa puuhaa, että teinpäs oikein videon http://www.youtube.com/watch?v=JUFb0tnjO2s. Kommentoikaa, jos viitsitte.

Mites, pelaillaanko täällä Trineä, ja millaisia fiiliksiä pelistä?

Alla vielä linkki demoon:
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/seikkailu-roolipelit/6634/
Karaô tû teko têrsos, kanô ois uis an dêvo.

Poissa Kavu

Vs: Trine ja lentäminen
« Vastaus #1 : 13.08.10 - klo 12:09 »
Pelasin Trinen kerran läpi ja peli oli ilmestymisvuotensa ehkä pahin pettymys. Traileri lupasi hyvää ja ihan komealtahan tuo näytti, mutta kenttäsuunnittelu oli ihan hirveää kuraa ja peli meni suurimmilta osin tympeäksi hack-n-slash mätöksi, joka ei todellakaan ollut tuon pelin vahvuuksia. Ne harvat puzzlepätkät olivat kivoja ja viimeinen kenttä oli hieno. Myös taikurin onneton symbolintulkinta sai aikaan useita v---tuksen hetkiä kun lentävää kolmiota loitsiessa ilmaan tuli ainakin viisi laatikkoa ennen kuin sen kolmion sai aikaan. Ei pitäis olla niin vaikeeta. Kiva audiovisuaalinen ilme, mutta kokonaisarvosana negatiivisen puolella.

Poissa duracel

Re: Vs: Trine ja lentäminen
« Vastaus #2 : 14.08.10 - klo 10:47 »
Myös taikurin onneton symbolintulkinta sai aikaan useita v---tuksen hetkiä kun lentävää kolmiota loitsiessa ilmaan tuli ainakin viisi laatikkoa ennen kuin sen kolmion sai aikaan. Ei pitäis olla niin vaikeeta.

Ei tämä minun muistikuvien mukaan nyt niin vaikeaa ollutkaan, vaan peli ihan hyvin tunnisti mitä on tekemässä. Välillä kävi kyllä toisin päin, kun pyöräytti hiirtä vähän liian nopeasti, jolloin laatikon sijaan tulikin kolmio. Missään vaiheessa peliä ei ole niin kiire, etteikö niitä kalikoita ehtisi kunnolla piirtämään. Siitä olen samaa mieltä, että puhdasta mättöä oli liikaa. Tuli pelattua tuo joulun pyhinä kaverin kanssa kaksinpelinä. Ihan hauskaahan se oli, mutta älyttömän helppoa aivan viimeistä kenttää lukuunottamatta, joka sekin meni sitten helposti, kun jaksoi vähän keskittyä pomppimiseen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!