Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Scars of Mirrodin Game Day. Missä paikoissa järjestetään?  (Luettu 1284 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa roussih

Olisiko mahdollsta saada johonkin tänne infoa mitkä tahot ovat järjestämässä tällä kertaa game day:tä, mikä päivä, kellon aika ja turnausmuoto (vai onko standard aina)?Viimeksi kuulin lautapeleistä edellisenä iltana ja oli jo muuta menoa niin jäi käymättä sitten. Oli kuulemma ollut 6 ihmistä paikalla.

Muokkaus: Lähinnä tarkoituksena oli että pyytäisin järjestäjiä kertomaan tällä foorumeilla itse informaatiota kyseisestä päivästä, koska tiedettävästi esim porojen ja lautapelien edustajia täälläkin liikkuu. Tällä saataisi sen verran mainosta että muutkin ihmiset eksyisivät paikalle kuin vain ne jotka älyävät käydä itse kysymässä :)
« Viimeksi muokattu: 27.09.10 - klo 16:49 kirjoittanut roussih »

Poissa luma

Wizardsin Event Locatorista voit etsiä sanktioituja turnauksia. Pikaisella haulla näyttäisi monista kaupungeista Game Day löytyvän. Kellonaikoja, hintoja yms. tuo vehje ei tosin osaa kertoa, tarkempia tietoja joutuu kyselemään itse järjestäjältä.

Game Day on aina Standardia.

Poissa Poromagia

Poromagialla on Scars of Mirrodin game day sekä 30.10. että 31.10. Formaatti on standardia ja top8 pelataan. Alkamisajat selviävät piakkoin - kello 11 olisi aika villi veikkaus.
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!