Poromagia

Kirjoittaja Aihe: R/G Destructive Ramp  (Luettu 6878 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lemmu

R/G Destructive Ramp
« : 30.10.10 - klo 19:51 »
Elikkäs läjä näyttää seuraavalta atm:

Creaturet = 13

4x Primeval Titan
4x Bird of Paradise
4x Overgrown Battlement
1x Inferno Titan

Spellit = 19

2x Garruk Wildspeaker
4x Cultivate
4x Destructive Force
4x Lightning Bolt
3x Explore
2x Comet Storm

Enchat/Faxit = 6

3x Khalni Heart Expedition
3x Everflowing Chalice

Läänit = 22

4x Raging Ravine
4x Rootbound Crag
4x Mountain
10x Forest

Yhteensä siis 60 lappua

Sivulauta

4x Naturalize
4x Autumn's Veil
4x Pyroclasm
2x Summoning Trap
1x Inferno Titan

Eli siis aikas perus rampilla mennään, kietasin laput läjään ku oli tylsää, ja nyt ois tarkotus mennä tiistaina kokeilemaan miten pahasti tulee kuokkaa T2:ssa
Vielä vähän kyseenalasia jotku lappu valinnat itellekki, varsinki SB, mut eiköhän se siitä pyöristy...

Jos on kehitys kelpoisia ideoita tai mieltä askarruttavia kysymyksiä, ni kertokaa/kysykää rohkeesti!
« Viimeksi muokattu: 08.11.10 - klo 12:01 kirjoittanut Lemmu »
<Insert Coin(s)>

Poissa Lemmu

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #1 : 03.11.10 - klo 00:47 »
Noniin, vois sanoa että hyvinhän se meni, ainakin paremmin kuin odotin, Porossa tiistain standardeissa 3-1 pelit.

Round 1
U/W Questi pakka 2-1

Round 2
W Ally lifegain 2-1

Round 3
B/G Vat aggro tjsp 2-1

Round 4
B/U Controlli 0-2
<Insert Coin(s)>

Poissa roussih

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #2 : 03.11.10 - klo 16:12 »
en kerinny tokassa pelissä ihan remove jacella libraryä 2. kertaa ;)

Poissa Augustus

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #3 : 03.11.10 - klo 20:31 »
Olen kyllä äärimmäisen pihalla nykystandardista, mutta manalinnut pakassa, jonka yksi keskeinen tarkoitus lienee rampata spelliin, joka pyyhkii ne huitsin tuuttiin, tuntuu hyvin epäloogiselta. Vastaavasti kun kaikki oikeat ramppiefektit tekevät omasta pöydästä vastustuskykyisemmän Forcelle, linnut tuottavat vain korttitappiota. Itse tiputtaisin linnut pois ja nostaisin neljään kaikki muut manankiihdytykset ja vaikka 23. landin sisään. Vaikka neljäs Ravine, jos ei muutakaan keksi.

Poissa Lemmu

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #4 : 04.11.10 - klo 16:36 »
Tottahan tuo et ne pulut sieltä jontkan pohjalle lähtee ku force pamahtaa, mut imo kiihdyttelevät olennaisesti alku peliä että myös post-forcea.

Ei kyl paljoo oo täl tekemistä possu-jace pakkaa vastaan  ;D ja oli muuten ainoo pakka joka viel recoveras forcen jälkee, kaikki muut pelit voitettiin ku force resolvas.
<Insert Coin(s)>

Poissa Jaltsi86

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #5 : 07.11.10 - klo 15:04 »
joo ei paljoa tehnyt Sun Titanilla tai Day of Judgementilla mitään kun ei ollu ländejä pöydässä  :P sidessä olis pitänyt olla Terra Eternaleja, mutta eipä tullut moinen mieleen  :-'

Poissa Rancid-

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #6 : 07.11.10 - klo 15:08 »
Destructive Forcea ei Terra Eternal juuri kiinnosta.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Jaltsi86

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #7 : 09.11.10 - klo 22:31 »
kappas, vois lukea taas vaihteeks tarkemmin kortit..  ;D

Poissa roussih

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #8 : 10.11.10 - klo 16:02 »
sideen niitä negateja ni johan force pissahtaa :P

Poissa Lemmu

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #9 : 11.11.10 - klo 12:16 »
Kontrolli pissii aamupuuroon ja pahasti, vaikka jonku u/w/b kontrolli kasan voitinki tiistaina porossa ni kyllä niitä vastaan on eniten ongelmia ollu  :P
<Insert Coin(s)>

Poissa marke

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #10 : 12.11.10 - klo 01:48 »
Jos control harmittaa, niin ota 3-4 Summoning Trappia sidelle ja muutama Terastodon. Baittaa tapout counterspell Bopilla tai Overgrown Battlementilla ja napsauta trapista Terastodon -> gg. Autumn's Veileillä voi heittää mun mielestä vesilintua.

Jos taas bounce/oust jne. manamiehiin on ongelma, niin enemmän ramp spellejä ja dekkiä metaan päin.
Comeback (?)

Poissa roussih

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #11 : 12.11.10 - klo 12:32 »
Bopit on suoraan sulle card disadvantage koska tuhoot ne heti ku voit forcel ja saat niistä sen yhden manan. 4x bop -> 2x oracle of mul daya, 2x Wurmcoil engine. control vastaan toimii kivasti koth of the hammer ja gaea's revenge sekä ne summoning trapit on ihan massoi. Toi deck tarttee enemmä uhkii control vastaan, koska täl hetkel siel ei oo muuta counteroitavaa kuin titaanit ja forcet, joka ei oo paljoo.

Poissa Lemmu

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #12 : 12.11.10 - klo 16:18 »
atm ois tälläne lista alla muutosten jälkeen:

10x Forest
5x Mountain
4x Crag
4x Ravine

4x Pultti
4x Force
2x Summoning Trap
2x Garruk
3x Harrow
4x Cultivate
3x Explore
4x Khalni Exp
4x Chalice

4x Primeval
2x Wurmcoil
1x Terastodon

Sidellä
2x Summoning trap
3x Baloth
4x Pyroclasm
4x Naturalize
2x Terastodon

Ainaki omien pyörittelyjen mukaa tuntus ny paljon vakaammalta, ne oraclet ois kans ihan pop, mut en oo niitä onnistunu viel mistään kalastelemaan  ::) sama pätee myös gaea's revengeihi, ja koht:eista ku ei oikee viittis sitä 30e/kpl pulittaa eikä oikeen oo vaihto lappujakaa ku pitäny sopivan 6-5 vuoden tauon lappujen ostelussa  ;D eiköhän neki jossain vaihees löydä tiensä mun luo.
<Insert Coin(s)>

Poissa Lemmu

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #13 : 13.11.10 - klo 06:03 »
hmm, tuli vaan tossa mieleen et oiskohan Chimeric Masseista mihinkään, jos sen sais tiputettua pre-force jne? pitänee testailla..
<Insert Coin(s)>

Poissa Lemmu

Vs: R/G Destructive Ramp
« Vastaus #14 : 15.11.10 - klo 03:13 »
Saatu tumppuihin pari kothia ja oraakkelia, jos Kotheja pelais md:ssä 2x Chalicen tilalla, toimivat hyvin sielläkin pre- ja post-force keppeinä ja tarvittaessa jopa lisä manana. Oraakkelit menee suoraan sb:lle yhen Trapin ja Naturalizen tilalle trollia vastaan? en näkis niitä mainissa tällä läjällä..
<Insert Coin(s)>