Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Haunt  (Luettu 2411 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Burnsaber

Haunt
« : 05.04.06 - klo 20:07 »
Heitän tyhjään pöytään Blind Hunterin joka saa Shockista pääshän. Kun se menee hautuumaalle, triggeröityykö haunt (eli meneekö lepakko pois pelistä) vaikkei sillä ole pöydässä laillisia kohteita?
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa korpi

Haunt
« Vastaus #1 : 05.04.06 - klo 20:30 »
Blind Hunter jää hautuumaalle.

EDIT: Virheet pois.

Poissa duracel

Haunt
« Vastaus #2 : 05.04.06 - klo 21:41 »
Itse asiassa triggeröityy, mutta koska et voi valita sille targetia, poistetaan ability stackista ja näin ollen Blind Hunter jää graveyardiin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dark Knight

Haunt
« Vastaus #3 : 06.05.06 - klo 15:10 »
Jos imprinttaan Soul Foundryyn jonkun Haunt-ukkelin, esim. Blind Hunterin ja kun tuo kyseinen token menee hautuumaalle, niin rupeaako se token-statuksestaan huolimatta kummittelemaan jotain olentoa? (jos laillisia kohteita löytyy)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Kavu

Haunt
« Vastaus #4 : 06.05.06 - klo 19:47 »
Ei rupea. Token menee gravelle ja ennen kuin haunt ehtii triggeröityä, state-based efektinä token joka on pelin ulkopuolella lakkaa olemasta ja siten haunt ei koskaan tapahdu.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Haunt
« Vastaus #5 : 08.05.06 - klo 22:16 »
Itse asiassa Haunt sanoo "when this card is put..." eivätkö tokenit ole kortteja.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Dark Knight

Vs: Haunt
« Vastaus #6 : 24.01.11 - klo 13:30 »
1. Haunt-kortti menee hautuumaalle, jolloin sen kummittelukyky menee stackiin ja valitsen kohteen. Jos vastauksena tähän kohteesta tuleekin syystä tai toisesta laiton, niin mihin haunt-kortti joutuu - hautausmaalle vai karkotukseen?

2. Kauan sitten minulle kerrottiin täällä, että Riftsweeperillä pystyy viemään Imprint-kortista siihen painetun kortin, jolloin edellisestä tulee käytännössä turha. Voiko Haunt-kortille tehdä samoin? Eli siis kortti A kummittelee korttia B. Pelaan Riftsweeperin ja sekoitan A:n pakkaan, jolloin B:n kuollessa Haunt ei triggeröi uudelleen?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Polari

Vs: Haunt
« Vastaus #7 : 24.01.11 - klo 13:38 »
1. Ability counteroituu kun sen ainoa targetti on muuttunut laittomaksi. Siispä se ei tee mitään ja kortti säilyy gravella.

2. Kyseessähän ei ole Haunt mikä triggeröi vaan kortin erillinen ability, esim. Blind Hunterin "When Blind Hunter enters the battlefield or the creature it haunts is put into a graveyard, target player loses 2 life and you gain 2 life." Huom. "creature it haunts", jos kortti siirtyy exilestä jonnekin muualle niin tuohan ei enää viittaa mihinkään. Eli homma toimii kuten sanoitkin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)