Poromagia

Kirjoittaja Aihe: tezzeret 2.0 + inkmoth nexus  (Luettu 3309 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Reanimatrix

tezzeret 2.0 + inkmoth nexus
« : 23.02.11 - klo 07:39 »
kun tessu muuttaa inkmothin 1/1 poison lenturin 5/5, niin pystyykö seuraavalla vuorolla iskemään sihen journeyn kiinni ?? eihän se siis palaudu enää ländi muotoon takaisin ??

Poissa Nastaboi

Vs: tezzeret 2.0 + inkmoth nexus
« Vastaus #1 : 23.02.11 - klo 11:23 »
Kyllä voit.

Inkmothista tulee aktivoimisen jälkeen 1/1 Artifact Creature Land - Blinkmoth, jolla on infect, flying sekä T: add 1. Tezzun abilityn jälkeen siitä tulee 5/5 Artifact Creature - Blinkmoth, jolla on infect, flying ja T: add 1. Cleanupissa vuoron loppuun kestänyt efekti lakkaa, mutta Tezzeretin ei, jolloin siitä tulee 5/5 Artifact Creature, jolla on T: add 1. Voit pistää sen piiloon Journey of Nowherella.

[EDIT:] Neksuksen oma animointiability pysyy sillä myös tietenkin koko ajan, vaikka tuossa ylempänä ei tätä erikseen mainitakaan.
« Viimeksi muokattu: 24.02.11 - klo 17:26 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Raith

Vs: tezzeret 2.0 + inkmoth nexus
« Vastaus #2 : 25.02.11 - klo 12:46 »
Saattaapi mennä ihan offtopikin/derailin puolelle, mutta jännäähän tässä on se että Tezzeretin jäljiltä jää 5/5 artifact creature, jolla ei ole infectiä tai flyingia. Sitten jos sen animoi, ajaa animointiability ohi ja meillä on taas 1/1 infect flying, josta tulee vuoron lopussa 5/5 ilman infectiä ja flyingia. Jännä peli tämä mätsik.