Keskustelun herätystä ja arviointia Innistradin vihreistä korteista. Kuvaspoileri löytyy
täältä joten sieltä voi tarkistaa kupongin tarkemmat statistiikat.
MythicEssence of the Wild: Kannattaa huomata että vasta Essencen peliin tulon jälkeen tulleet äijät muuttuvat Essencen kopioiksi.
Garruk Relentless: Kaikesta huolimatta yksi setin kovimpia lappuja. Löytääkö Garruk jostain deckistä kodin onkin sitten eri asia.
Tree of Redemption: Doran sanoo terve. Efekti on toki kova jos ei poistoa löydy.
RareCreeping Renaissance: Löytyykö tälle kaveriksi joku combo mikä haluaa palauttaa käteen ländejä/äijiä? Tuntuu vähän turhalta kupongilta limitedin ulkopuolella ja siellä palauttaa tod. näk. kolmisen äijää käteen ekalla käytöllä.
Daybreak Ranger: Limitedissä hurja.
Elder of Laurels: Limitedissä melkoinen.
Gutter Grime: Lima se vaan jatkaa kasvuaan. Toinen käyttökerta äijistä lienee limitedissä hyvä juttu.
Kessig Cagebreakers: Jälleen kerran, limitedissä...
Mayor of Avabruck: Jos werewolf mekaniikka toimii riittävän varmasti, tämä on kelvollinen äijiä standardissakin.
Moldgraf Monstrosity: 7 manan 8/8 trample ja random ability joka ei kuitenkaan todennäköisesti ole kauhean random kun kaksi äijää nousee. Limitedissä pommi (huomaatteko trendin?).
Parallel Lives: Tupla-tokenit, Johnny tykkää.
Splinterfright: Lhurgoyf otti hieman piristeitä. Ai niin, täyttää graven myös itsekseen.
UncommonBoneyard Wurm: Mini-Lhurgoyf, vain oma gravesta.
Bramblecrush: 4cc ld/faksin/enchantinpoisto. Ai niin, manalla enemmän saa äijän kaupanpäällisiksi Standardissa. Tämä ei vaan jaksa.
Full Moon's Rise: Boostia susihukkasille. Jotenkin en jaksa tästä innostua.
Gatstaf Shepherd: Nalle -> Hille + intimidate. Riittävän hyvä limitediin.
Hamlet Captain: Nalle joka boostii muita immeisiä. Istuu hyvin W/G humaneihin.
Hollowhenge Scavenger: 5 lifeä on siinä ja siinä että kannattaako sen takia odotella otollista hetkeä pelata tämä.
Lumberknot: 4cc 1/1 hexproof. Tosin kun päälle heittää näppärän abilityn ja hexproof auttaa enchanttien pinoamisessa...
Make a Wish: Kylläpäs sitä randomia nyt riittää.
Spider Spawning: Generoi viidennellä vuorolla yleensä kaksi, ehkä kolme tokenia, mutta loppupelissä homma saattaa olla kokonaan eri määrissä.
Ulvenwald Mystics: Normaali werewolf disclaimer.
Wreath of Geists: Huomioi että laskee vain oman hautuumaan. Kova pumppu joka tapauksessa.
CommonAmbush Viper: Varsin kova lappu commoniksi. Flash, deathtouch ja 2/1 kaikki samassa 2cc paketissa.
Avacyn's Pilgrim: Lanttu valkoiselle manalle.
Caravan Vigil: Hyvä ländin haku, parempi jos joku siirtyy ajasta ikuisuuteen.
Darkthicket Wolf: Ihan kuin olisin nähnyt tämän aiemminkin...
Festerhide Boar: Kova morbid mies.
Gnaw to the Bone: Lifegain. Haukotus.
Grave Bramble: A wild wall appears.
Grizzled Outcasts: Vaniljaa, maistuis varmaan sullekin.
Kindercatch: Lisää vaniljaa.
Moonmist: Werewolffien pelaaminen ei ole mahdotonta, varsinkaan jos näitä siunaantuu.
Mulch: Reprint, hyvä sellainen kun ottaa setin muut kortit huomioon.
Naturalize: zZzZzz
Orchard Spirit: Peruskauraa.
Prey Upon: Painitaan!
Ranger's Guile: Suojaan!
Somberwild Spider: Kehno ilman morbidia, kova sen kanssa.
Spidery Grasp: Suplise!
Travel Preparations: G/W:llä erittäin kova.
Villagers of Estwald: Kolmen manan 4/6 on kyllä isohko. Normaali werewolf klausuuli.
Woodland Sleuth: Saattaa palauttaa sen juuri kuolleen kaverin.
Standardia ajatellen, top 5 vihreää korttia:
Garruk Relentless
Mayor of Avabruck
...
hemmetti. En keksi viittä hyvää korttia.
Limited puolella suurin osa vihreistä rareista on pelikelpoisia ja werewolffit ovat yleensä ottaen hyvännäköisiä, tiedä sitten miten ne toimivat todellisuudessa. Kun viittä pääväriä katsoo niin punainen näyttää vahvimmalta ja perässä tulevat valkoinen ja sininen. Mustalta loistaa muutama kortti samoin kuin vihreältä, mutta iso osa on sitten jörssiä.