Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Opalescence + Bitterblossom + Scion of oona  (Luettu 4908 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa king4aday

Opalescence + Bitterblossom + Scion of oona
« : 22.07.08 - klo 17:48 »
Eli kaikkien kolmen ollessa pelissä, onko blossomini 3/3 Shroud mies..?
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa duracel

Re: Opalescence + Bitterblossom + Scion of oona
« Vastaus #1 : 22.07.08 - klo 18:04 »
Kyllä on. Opalescencen power/toughness -efekti on alemmassa (sub)layerissä kuin Scionin antama boosti, joten tulos on 3/3 Bitterblossom.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa ADraw-

Vs: Opalescence + Bitterblossom + Scion of oona
« Vastaus #2 : 24.07.08 - klo 18:03 »
Mitä tapahtuu jos tiskissä on näiden lisäksi myös Humility?

Poissa duracel

Re: Opalescence + Bitterblossom + Scion of oona
« Vastaus #3 : 24.07.08 - klo 19:46 »
Okei, Opalescence on tullut peliin ennen Humilitya. Ensin Opalescence tekee Humilitystä ja Bitterblossomista creatureita. Seuraavaksi Humility poistaa itseltään, Bitterblossomilta ja Scionilta abilityt. Seuraavassa layerissä Opalescence tekee Humilitysta 4/4:n ja Bitterblossomista 2/2:n. Tämän jälkeen Humility tekee - ilman abilityaan - itsestään, Bitterblossomista ja Scionista 1/1 creatureja.

Jos Humility oli pelissä ensin, ladotaan poweriin ja toughnessiin vaikuttavat efektit eri järjestyksessä, jolloin Humility on 4/4 ja Bitterblossom 2/2. Scion on edelleen ihan onneton.

~jari
« Viimeksi muokattu: 24.07.08 - klo 19:49 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa mishrasfart

Vs: Re: Opalescence + Bitterblossom + Scion of oona
« Vastaus #4 : 25.07.12 - klo 11:59 »
Okei, Opalescence on tullut peliin ennen Humilitya. Ensin Opalescence tekee Humilitystä ja Bitterblossomista creatureita. Seuraavaksi Humility poistaa itseltään, Bitterblossomilta ja Scionilta abilityt. Seuraavassa layerissä Opalescence tekee Humilitysta 4/4:n ja Bitterblossomista 2/2:n. Tämän jälkeen Humility tekee - ilman abilityaan - itsestään, Bitterblossomista ja Scionista 1/1 creatureja.

~jari

Tuo loppu menee yli hilseen, eli miksi Humility muuttaa olennot lopuksi 1/1  "ilman abilityaan" ???

Poissa luma

Vs: Re: Opalescence + Bitterblossom + Scion of oona
« Vastaus #5 : 25.07.12 - klo 13:24 »

~jari

Tuo loppu menee yli hilseen, eli miksi Humility muuttaa olennot lopuksi 1/1  "ilman abilityaan" ???

Koska sen ability on jo osittain alkanut vaikuttaa layerissa 6, niin myös loput sen vaikutuksista tapahtuvat myöhemmissä layereissä, vaikka ability poistaakin itsensä layerissa 6.

613.5. If an effect should be applied in different layers and/or sublayers, the parts of the effect each apply in their appropriate ones. If an effect starts to apply in one layer and/or sublayer, it will continue to be applied to the same set of objects in each other applicable layer and/or sublayer, even if the ability generating the effect is removed during this process.