Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Riihimäki] Backdraft 7.9  (Luettu 2451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Peikko

[Riihimäki] Backdraft 7.9
« : 06.09.12 - klo 09:25 »
Foorumiviesti näköjään uupui tälle vaikka kalenterimerkintä oli olemassa. Tulee obv. todella myöhään, mutta jos vaikka vahingossa saadaan jengi kasaan, niin pelataan pois. Formaatti ainakin vaikuttaa hauskalta.

Tarkoitus siis olisi draftata dekki jollekkin toiselle. Tarkemmat tiedot kalenterissa osoitteella:

http://mtgsuomi.fi/turnaukset/50/

Ehdottaisin, mikäli turnee edes tapahtuu, että draftaamiaan kortteja ei saisi pitää, sillä poolien passausten takia se menee hieman sotkuiseksi ja muutenkin Sublime Archageleita ei hotsittaisi pikkailla toisten pelattavaksi. Suosisin joko "raret palkintopooliin" tai "pidä sulle passattu pooli" metodia.
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo 14:28 kirjoittanut Peikko »

Poissa queekki

Vs: [Riihimäki] FNM Backdraft 7.9
« Vastaus #1 : 06.09.12 - klo 09:35 »
Ehdotus2, pelataan innistradia ja ei kai se nyt niin vaikeeta ole vaihtaa turnauksen jälkeen pooli takasin toiselta pelaajalta? eli saisi pitää draftaamansa kortit.

Poissa luma

« Vastaus #2 : 06.09.12 - klo 09:56 »
Huomautan tässä vaiheessa että Backdraft ei saa olla sanktioitu turnaus eikä varsinkaan FNM, kun näköjään Storelle on perjantaiksi sanktioitu drafti-FNM.

Poissa MindwarriorS

« Vastaus #3 : 06.09.12 - klo 11:31 »
Luma, olen tosiaan sanktioinut draftin normaalina draftina. Onko wizardilla ongelmaa sen kanssa, että draft  pelataan jonain erikoisempana draftityylinä?

Poissa luma

« Vastaus #4 : 06.09.12 - klo 12:43 »
Kyllä on. Turnaussääntöjen mukaan booster draftissa pakka rakennetaan niistä korteista, jotka pelaaja on itse draftannyt, joten back draftia ei pysty sanktioimaan.

Poissa Peikko

Vs: [Riihimäki] Backdraft 7.9
« Vastaus #5 : 06.09.12 - klo 14:28 »
Huomautan tässä vaiheessa että Backdraft ei saa olla sanktioitu turnaus eikä varsinkaan FNM, kun näköjään Storelle on perjantaiksi sanktioitu drafti-FNM.

Näin arvelinkin. Muutin otsikkoa.

Ehdotus2, pelataan innistradia ja ei kai se nyt niin vaikeeta ole vaihtaa turnauksen jälkeen pooli takasin toiselta pelaajalta? eli saisi pitää draftaamansa kortit.

Innistrad sopii myös minulle, mutta mennään enemmistön mukaan.

Poolien vaihtaminen ei ole hankalaa, mutta se on turha ylimääräinen vaihe ja tekee draftaamisesta hieman tympeähköä. Pommimythic on kuitenkin otettava, jos sillä on rahallista arvoa. Ei tämä minulle mikään kynnyskysymys ole, mutten osaa nähdä mitään etua ehdotetussa käytänössä.

Poissa Saimu

« Vastaus #6 : 06.09.12 - klo 15:04 »
Asia ei minulle mitenkään kuulu ja en ole osallistumassa turnaukseen, mutta miksi draftatut kortit saa pitää? En näe mitään ongelmaa siinä, että pidetään saatujen poolien kortit. Eli juuri kuten Peikko on ehdotellut.
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo 23:10 kirjoittanut Saimu »
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Peikko

« Vastaus #7 : 06.09.12 - klo 22:20 »
Paria pelaajaa oltaisiin yhä vailla.